کد خبر : 68019

شنیده ها از ادامه فعالیت مددی در باشگاه استقلال

شنیده ها از ادامه فعالیت مددی در باشگاه استقلال

بعد از تجمع چند روز قبل برخی هواداران معترض استقلال به وضعیت این تیم، احمد مددی که خود را در تنگنای مدیریتی می‌دید از سمتش استعفا کرد. این استعفا اما هنوز مورد قبول وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفته و هیچ اظهارنظر رسمی درباره اینکه با کناره‌گیری آقای مدیر موافقت شده یا خیر، از سوی سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان انجام نشده‌ است.

به گزارش ایران ورزشی، برخی خبرهای تأییدنشده حاکی از مخالفت وزیر ورزش و جوانان با جدایی مددی در شرایطی دارد و می‌گوید حمید سجادی در برهه کنونی هنوز برای انتخاب جانشین مددی به جمع‌بندی نهایی نرسیده و به همین دلیل قصد ندارد با استعفای مددی در شرایط فعلی موافقت کند. 

برخی هم از وزارت ورزش خبر می‌دهند که احتمالاً وزیر ورزش در حال رایزنی با برخی گزینه‌ها برای نشستن جای مددی است و هنوز در این راستا به گزینه مطمئنی نرسیده‌ است. در هر حال هر یک از این حالات که صادق باشد احمد مددی بر خلاف آنچه پیش‌تر گفته شد، در ساختمان باشگاه استقلال حاضر است و فعلاً به امورات این باشگاه رسیدگی می‌کند. مددی در روزهای گذشته اقداماتی را هم در راستای پرداخت حقوق کارکنان باشگاه انجام داده و طبق روال همیشه در طبقه پنجم ساختمان باشگاه استقلال حاضر شده است. با توجه به شرایط کنونی باید همچنان منتظر اظهارنظر رسمی وزیر ورزش و جوانان بود. این وضعیت در حالی همچنان در باشگاه استقلال حکمفرماست که قرار بود بعد از بازگشت مجیدی از امارات نشستی میان او و اعضای هیأت‌مدیره برگزار شود اما این نشست لغو شده است و مسئولان استقلال زمانی برای برگزاری نشست بعدی اعلام نکرده‌اند. 

در عین حال نیز برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال معقتدند چهارشنبه قرار است وزیر ورزش و جوانان درباره آینده باشگاه استقلال اظهارنظری انجام دهد و حتی فرد بعدی را انتخاب کند که این خبر نیز هرگز مورد تأیید قرار نگرفته و بیشتر یک بحث در فضای مجازی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها