کد خبر : 68012

سلفی بازی سنگین در تمرین استقلال

سلفی بازی سنگین در تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی - نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* فرهاد مجیدی که حرف و حدیث‌های زیادی درباره ادامه همکاری او با استقلال مطرح شده بود، به همراه گابریله پین، دستیار ایتالیایی‌اش در تمرین حضور یافت.

* شماری از هواداران استقلال در محل تمرین حضور داشتند و به تشویق فرهاد مجیدی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و ... پرداختند. دروازه‌بان استقلال در حالی با لقب عقاب آسیا مورد تشویق قرار گرفت که شایعاتی مبنی بر بازگشت رشید مظاهری به استقلال مطرح شده بود.

* هواداران استقلال همچنین پس از حضور پین مربی استقبال ویژه‌ای از این مربی اینالیایی کردند.

* یکی از هواداران بانوان استقلال به مناسبت تولد وریا غفوری، دسته گلی به کاپیتان استقلال اهدا کرد. در این لحظه غفوری به برخی از هواداران گفت تولدش در ماه آبان است نه شهریور!

* با وجود گسترش ویروس کرونا و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محل تمرین امروز استقلال شرایط خوبی را نداشت و هواداران با عدم رعایت فاصله گذاری با بازیکنان عکس سلفی می‌گرفتند.

* در ابتدای تمرین، فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد. او به حضور پین در ایران و تمرین استقلال خوش آمد گفت و از بایکنان خواست بدون توجه به حواشی روزهای گذشته تمرکز خودشان را برای شروع مسابقات لیگ بگذارند.

* علیرضا رضایی ، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، متین کریم‌زاده و امیر حسین حسین زاده غایبن تمرین امروز استقلال بودند. مرادمند که به بهانه پاس نشدن چک شخصی‌اش دیرتر به اردوی استقلال در امارات اضافه شده بود، مشخص نبود به چه دلیلی در تمرین شرکت نکرده است.

* بازیکنان پس از صحبت‌های مجیدی به نرم دوی دور زمین مشغول شدند.

* صالح مصطفوی، مربی استقلال یکی دیگر از غایبان تمرین بود

عکس| مجیدی با استقلالی ها استارت زد/ بازار داغ سلفی گیری در تمرین آبی‌ها

عکس| مجیدی با استقلالی ها استارت زد/ بازار داغ سلفی گیری در تمرین آبی‌ها

 

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها