کد خبر : 68000

حضور دوباره مظاهر در استقلال چقدر محتمل است؟

حضور دوباره مظاهر در استقلال چقدر محتمل است؟

رشید مظاهری در لیگ بیست و یکم با پیراهن کدام تیم به میدان خواهد رفت؟ استقلال یا یک تیم دیگر؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دروازه‌بان فصل گذشته استقلال به خاطر اختلاف با احمد مددی مدیرعامل مستعفی این باشگاه، قراردادش با استقلال را فسخ کرد و با این تیم برای بازی با الهلال به امارات نرفت، اتفاقاتی که طی یکی دو روز گذشته در این باشگاه رخ داده، باعث شده مظاهری برای بازگشت به این تیم، به آبی‌ها چراغ سبز نشان دهد و امروز صبح هم وکیل این بازیکن در گفت و گو با یکی از سایتها اعلام کرد رشید علیرغم داشتن چند پیشنهاد لیگ برتری، به دنبال ادامه همکاری با استقلال است!

مظاهری در حالی به دنبال بازگشت به استقلال است که دیروز یکی از سایتهای خبری اعلام کرد شاید رشید به مانند فرشید اسماعیلی، بعد از رفتن احمد مددی از استقلال، امکان همکاری مجدد با این تیم را پیدا کنند منتهی به نظر می‌رسد ماجرای مظاهری کاملا متفاوت با داستان فرشید اسماعیلی است.

اسماعیلی علیرغم آنکه جایی در فهرست آسیایی تیمش نداشت، به دبی رفت تا از نزدیک شاهد بازی استقلال و الهلال باشد منتهی مظاهری بر خلاف مرادمند و دانشگر – که آنها هم همراه سایر استقلالی‌ها به دبی نرفته بودند – حاضر به سفر به امارات نشد و قراردادش با استقلال را فسخ کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال، به خاطر ابتلا به کرونا امکان همراهی تیمش جلوی الهلال را پیدا نکرد و سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان ذخیره استقلال در آن بازی بود.

هنوز معلوم نیست مجیدی چه تصمیمی درباره مظاهری خواهد گرفت و با توجه به اتفاقاتی که قبل از بازی با الهلال رخ داد، با بازگشت احتمالی این دروازه‌بان به استقلال موافقت خواهد کرد یا نه هر چند که مظاهری هم قطعا دلایل خودش برای این مساله را دارد و احتمالا به مصاحبه مجیدی در اولین روز تمرین استقلال برای بازی با الهلال اشاره خواهد کرد که سرمربی آبی‌ها درباره آخرین وضعیت مظاهری گفته بود: این موضوع بستگی به رشید و باشگاه دارد و من دخالتی نمی‌کنم. ولی دروازه‌بانی که از پیکان جذب کردیم با نظر من بود و اعتقاد زیادی به او دارم و معتقدم دروازه بان آینده تیم ملی خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که با حضور حسینی و رضایی در استقلال و مواردی که به آن اشاره کردیم، آیا مجیدی حاضر خواهد شد دوباره با رشید مظاهری کار کند یا اینکه مظاهری فصل آینده از دروازه یک تیم لیگ برتری دیگر محافظت خواهد کرد یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها