کد خبر : 67939

آمدن جواد نکونام به استقلال چقدر جدی است؟

آمدن جواد نکونام به استقلال چقدر جدی است؟

بحث تغییرات در کادر فنی استقلال تا مشخص شدن نتیجه جلسه اعضای هیأت‌مدیره با فرهاد مجیدی ادامه خواهد داشت و چنانچه اعضای هیأت‌مدیره به این جمع‌بندی برسند که می‌توانند با مجیدی ادامه دهند، فرهاد همچنان بر مسند کار باقی خواهد ماند، اما چنانچه به هر دلیل این همکاری قطع شود، به نظر می‌سد جواد نکونام جدی‌ترین گزینه برای جانشینی فرهاد مجیدی است و امور فنی استقلال را در دست خواهد گرفت.

به گزارش ایران ورزشی، هرچند از گوشه و کنار شنیده می‌شود نکونام برای حضور در استقلال فعلی ابراز بی‌میلی کرده و حتی به مدیران استقلال که طی روزهای گذشته با او مذاکره کرده‌اند پیغام داده که بهتر است این استقلال را خود مجیدی هدایت کند، اما بعید است که اگر استقلال به نکونام نیاز داشته باشد، او حاضر به همکاری با این باشگاه نباشد. 

نکونام سال‌های طولانی است سرمربیگری در استقلال را به‌عنوان رویای آرمانی در ذهن خود ترسیم کرده و عمیقاً دوست دارد روزگاری سکان هدایت باشگاهی را بر عهده بگیرد که از کودکی عاشقش بود. 

نکونام همواره خود را یک استقلالی تمام‌عیار می‌داند و حتی در دورانی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشید بازوبند آبی بر دست می‌بست تا این عشق و علاقه بیش از هر زمان دیگری نمایان شود. 

در واقع جواد خود را یک استقلالی تمام‌عیار می‌داند و بعید است با وجود معادلاتی که در ذهنش ایجاد شده در نهایت مربیگری در استقلال را نپذیرد. البته برای استقلال در این برهه ایده‌آل‌تر است با فرهاد مجیدی وارد لیگ برتر شود چون تمام بازیکنان فعلی را این مربی مورد تأیید قرار داده است اما به هر دلیل اگر این همکاری میسر نشد باید روی مذاکراتی که مدیران استقلال با نکونام خواهند داشت، جدی تحقیق کرد. هرچند احتمال همکاری با مربی خارجی هم وجود دارد؛ موضوعی که برخی هواداران معترض استقلال امروز در مقابل وزارت ورزش و جوانان به آن اشاره و اعلام کردند اگر قرار به قطع همکاری با مجیدی باشد، باید مربی خارجی بیاید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها