کد خبر : 67866

بالاخره ترابی لب به سخن گشود

بالاخره ترابی لب به سخن گشود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا یک کار ناتمام داریم و در این فصل باید قهرمان شویم.

به گزارش تسنیم ، مهدی ترابی در ارتباط با پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم و از طرفی بازی کردن در چمن مصنوعی این سختی را بیشتر می‌کرد. آنها به بازی روی چمن مصنوعی عادت داشتند اما ما بعد از مدت ها باید در یک بازی رسمی به میدان می رفتیم اما خدا را شکر می‌کنم که همه چیز برای پرسپولیس خوب پیش رفت.

وی ادامه داد: ما در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشتیم و در نهایت به چیزی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم و خدا را شکر می‌کنم که هواداران را خوشحال کردیم و به مرحله بعدی رفتیم. این بازی واقعا برای ما سخت بود و شما باید این را در نظر بگیرید که استقلال تاجیکستان در گروه خودش اول شد و به تیم مطرح و پرقدرتی مثل الهلال عربستان ۴ گل زد. تیمی که صدرنشین گروه می‌شود و به الهلال ۴ گل می‌زند هرگز تیم ضعیفی نیست اما خوشبختانه کادر فنی ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و برای این مسابقه تمرکز ۱۰۰ درصدی داشتیم. ما اگر کوچکترین غفلتی را در این بازی انجام می‌دادیم قطعا برای‌مان گران تمام شد اما خوشبختانه یک بازی حساب شده انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

 ترابی در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد پرسپولیس از بین الهلال، النصر و الوحده با کدام تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی روبرو شود، گفت: فرقی ندارد با کدام تیم روبرو شویم، چون هر ۳ تیم پر قدرت هستند. وقتی هدف ما مشخص است، پس مهم نیست که با کدام تیم روبرو می‌شویم و باید در عربستان در هر دو بازی برنده شویم و خودمان را به فینال برسانیم. ما در آسیا یک کار ناتمام داریم و باید در این فصل قهرمان شویم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 ترابی در ارتباط با گل فوق العاده‌ای ای که مقابل استقلال تاجیکستان به ثمر رساند و اینکه به نظر می‌رسید قصد داشت در آن صحنه را سانتر کند، گفت: واقعیت این است که وقتی توپ به من رسید در ابتدا می‌خواستم سانتر کنم اما دیدم که گلر تیم حریف بازی‌خوانی کرد و یک قدم به جلو برداشت و من هم در آن لحظه ضربه را به قصد چارچوب زدم و خدا را شکر می‌کنم که توپ در نهایت تبدیل به گل شد. من این گل را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و امیدوارم امسال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها