کد خبر : 67865

گزارشگر جنجالی : چرا مدام می‌گفتم استقلال ترکمنستان؟!

گزارشگر جنجالی : چرا مدام می‌گفتم استقلال ترکمنستان؟!

گزارشگر بازی تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس گفت: دلیل اینکه تاکید داشتند اسم کشور تیم استقلال را در گزارشم بگویم این بود که نمی خواستم طرفداران استقلال ناراحت شوند.

به گزارش خبرورزشی ، محمد سیانکی گزارشگر بازی مرحله یک هشتم نهایی تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در حین گزارش بازی چند نوبت اسم کشور تیم استقلال را به جای تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و حتی خوزستان و ... اعلام کرد. سیانکی در گفتگو با خبرورزشی درباره اشتباهاتش در گزارش بازی پرسپولیس توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

قبل از شروع گزارش بازی مشکلی برایتان به وجود آمده بود که اسم کشور تیم استقلال را به اشتباه ترکمنستان یا ازبکستان اعلام می‌کردید؟

اول باید بگویم که من فکر می‌کنم نهایتا سه بار در رابطه با اسم کشور تیم استقلال دچار اشتباه شدم ولی در فضای مجازی با کمی‌اغراق این موضوع بیش از اینها عنوان شده بود که این خاصیت اغراق در فضای مجازی است و ما هم با آن آشنا هستیم. از طرفی من در حین انجام گزارشم بابت اشتباهی که انجام دادم عذرخواهی کردم.

چه اتفاقی افتاده بود که این اشتباهات بوجود ‌آمد؟

من به تازگی از کشور ژاپن برگشته ام و با توجه به تغییر زمان آن کشور با ایران هنوز نتوانستم به طور دقیق شرایط جسمانی را با ایران تنظیم کنم. به هر حال گاهی اوقات حواس‌پرتی‌ها باعث می‌شود مشکلاتی از این قبیل به وجود بیاید.

برخی از بینندگان تلویزیون گفته بودند مگر استقلالی غیر از استقلال تاجیکستان با پرسپولیس بازی داشته که شما تاکید داشتید اسم کشورش را بگویید و بهتر نبود همان استقلال خالی را بکار می‌بردید تا این اتفاقات رخ ندهد؟

اتفاقاً دلیل این که من یکی دو بار اشتباه کردم همین بود که نمی‌خواستم اسم استقلال خالی را به کار ببرم...

چرا؟

مبادا برای طرفداران تیم استقلال ذهنیت ایجاد شود که من می‌خواستم در گزارشم حرفی بزنم که آنها ناراحت شوند. شک نکنید اگر فقط اسم استقلال خالی را به کار برده بودم همین موضوع دستمایه کسانی که می‌خواستند از آن سوء استفاده کنند می‌شد.

با این حساب قصد و غرضی در کار شما نبوده که مثلا در فضای مجازی سرزبان‌ها بیفتید؟

به هیچ وجه! من اصلا اهل این مسائل نیستم که بخواهم با این قبیل رفتارها خود را در فضای مجازی مطرح کنم. یا کسی به این خاطر اسمم را در صفحات مجازی به کار ببرد. گفتم که به خاطر بازگشت از توکیو و همچنین مشاغل کاری روزمره کمی‌تمرکزم را از دست داده بودم که اگر این موضوع باعث ناراحتی بیننده‌های شبکه سه سیما شده است عذرخواهی می‌کنم. گرچه فکر می‌کنم این موضوع جنبه فان پیدا کرده و به همین خاطر عده ای روی آن حساس شدند.

خودتان هم متوجه این اشتباهات شده بودید؟

بله. تحت تاثیر گل غافلگیرکننده مهدی ترابی یک دفعه گفتم استقلال ترکمنستان و هیچ قصد و غرضی نداشتم. من به تازگی عمویم را به دلیل بیماری کرونا از دست داده ام. از طرفی رفقای جوانمان هم به این بیماری مبتلا شده اند و از این بابت هم کمی‌ذهنم مشغول بود. ولی در کل فکر می‌کنم کیفیت گزارشم به لحاظ فنی خوب بود. در نهایت باز هم بابت اتفاقی که رخ داد ناراحت شدم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها