کد خبر : 67837

توضیحات مدیرعامل استقلال در مورد نقل و انتقالات / رضایت کتبی فرهاد مجیدی برای جدایی یک بازیکن

توضیحات مدیرعامل استقلال در مورد نقل و انتقالات / رضایت کتبی فرهاد مجیدی برای جدایی یک بازیکن

مدیرعامل استقلال در خصوص نقل و انتقالات استقلال و لیست فرهاد مجیدی توضیح داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد مددی در مورد نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: از لیست فرهاد مجیدی فقط در جذب شیمبا موفق نبودیم، در حالی که او پیش‌قرارداد را امضا کرده بود. حتی پرداختی‌ها را نیز هماهنگ کرده بودیم و حاضر شدیم که بلیت برزیل به دبی را برای او بگیریم که به اردو اضافه شود، اما متوجه شدیم که شیمبا با فولاد وارد مذاکره شده است.  من از روی تخت بیمارستان امورات جذب شیمبا را پیگیری می‌کردم. همان موقع از فولاد زنگ زدند که بازیکنان ما را نگیرید. گفتم بازار رقابت است و باید خواسته‌های سرمربی را اجابت کنیم. گویا شیمبا طلب سنگینی از فولاد داشته و به خاطر همین در فولاد مانده است. سجاد شهباززاده را هم خود مجیدی در جریان است و او قصد بازارگرمی داشت. عددی که به ما گفت اصلا با باشگاه همخوانی نداشت.

او ادامه داد: پس از جذب امین قاسمی نژاد، سیل پیام‌های تبریک و تشکر به سویم روانه شد که بهترین مدیرعامل ایران هستم، ولی یک هفته بعد روی تخت بیمارستان به من توهین شد. ما به این نتیجه رسیدیم که قایدی شرایط بازی در استقلال را ندارد. خود قایدی هم درخواست داشت که به فروش برسد. در استقلال با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم به نام ارتش فحاش مجازی که دست از سر ما برنمی دارند. رقم رضایت نامه قایدی ۱.۸ میلیون دلار به صورت قطعی است. یک مبلغ از انتقال بعدی به ما می‌رسد. مذاکرات ما از ۹ شب تا ۹ صبح در جریان بود و در نهایت به سرانجام رسید.

مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: در دبی هیچکس یک ریال هم به ما کمک نکرد و تا آخر هزینه‌ها را دادیم. برخی از هزینه‌ها را از محل فروش قایدی دادیم و بخشی هم از منابع ما در AFC تامین شد. اردوی ما ۲۵۰ هزار دلار هزینه داشت. البته مبلغ قابل توجهی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و پیش پرداخت قرارداد پین را هم پرداخت کردیم.

او اضافه کرد. از قایدی، این پسر استقلال تشکر می‌کنم که صادقانه گفت می‌خواهم جدا شوم. قایدی در این سه سال فقط دو پیشنهاد داشت. یکی آ آک یونان بود با ۱۰۰ هزار یورو و دیگری شباب الاهلی با یک میلیون که ما آن را به ۱.۸ میلیون رساندیم.  رضایت کتبی فرهاد مجیدی برای جدایی قایدی موجود است. تا این لحظه هیچ بازیکن خارجی از سوی کادر فنی به ما معرفی نشده. هواداران بدانند اشکان دژاگه در لیست فرهاد مجیدی نبود. زشت است برای پیشکسوت استقلال که حرف‌های دروغ بگویند. شما که جای مدیریت باشگاه نیستید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها