کد خبر : 67803

برخی بازیکنان جدید زودتر استقلال را ترک کنند!

برخی بازیکنان جدید زودتر استقلال را ترک کنند!

محمد مومنی، پیشکسوت باشگاه استقلال عملکرد برخی بازیکنان جدید در استقلال را تا حدی فاجعه‌بار می‌داند که صراحتاً اعلام کرده باید تیم را ترک کنند و همین حالا بروند.

به گزارش ایران ورزشی، مومنی می‌گوید: «برخی بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و برخی هم باید هرچه زودتر تیم را ترک کنند. همانطور که اشاره کردم انتخاب‌های تیم ملی استقلال را به اشتباه انداخت. مشخص نیست چرا بعضی از بازیکنان برای تیم ملی انتخاب شدند. آنها در تیم ملی خوب کار نکردند و در استقلال هم خوب بازی نکردند. باید سؤال کرد پس کجا می‌خواهند خودشان را نشان دهند؟»

پیشکسوت استقلال پیرامون تعویض‌هایی که انجام شد نیز این نظر را دارد: «اگر استقلال با ترکیب اواخر بازی وارد زمین می‌شد عملکرد بهتری داشت. تعویض‌ها روند تیم را بهتر کرد و بازیکنان توانستند موقعیت‌سازی کنند چون همه انگیزه داشتند. به‌عنوان مثال متین کرم‌زاده وقتی به زمین آمد بهتر از نفر قبلی کار کرد. یا امین قاسمی‌نژاد و آرمان رمضانی که انگیزه داشتند اما باید این انگیزه بیشتر شود و برای تیم گلزنی کنند اما جعفر سلمانی هنوز خیلی فاصله دارد. او باید پشت خط بماند، بازی بازیکنان دیگر را ببیند و بعد در ترکیب تیم قرار بگیرد. فقط امیرحسین حسین‌زاده نشان داد که می‌تواند در استقلال بهتر از بقیه باشد. با این حال استقلال با همین جوان‌ها می‌تواند در آینده نتایج خوبی بگیرد.»

مومنی درباره دلیل اشتباهات فردی نیز این توضیحات را ارائه کرد: «این اشتباهات به‌خاطر استرس حاکم بر تیم بود. به‌عنوان مثال محمدحسین مرادمند در جای بدی لیز خورد. ما از نام الهلال ترسیدیم وگرنه تیم توانایی اداره این بازی را داشت. اشتباهات فردی مزید بر علت شد. در دفاع راست جایی که غفوری باتجربه حضور دارد در یک لحظه عمق دفاع شکافته شد و حریف به‌راحتی به گل رسید. آنها موقعیت‌های دیگری هم داشتند با این حال باید فرصت در اختیار فرهاد مجیدی قرار داده شود تا با حضور پین بتواند این تیم تازه شکل‌گرفته را ترمیم و برای لیگ جدید آماده کند. بازی با الهلال پیش‌درآمدی برای استارت لیگ جدید بود و امیدواریم قول‌هایی که مجیدی داده در فصل جدید عملی شوند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها