کد خبر : 6779

جنجال بزرگ در راه است؟ / احتمال انتقال مهاجم پرسپولیس به استقلال

جنجال بزرگ در راه است؟ / احتمال انتقال مهاجم پرسپولیس به استقلال

در صورت حضور رضا قوچان‌نژاد در تیم پرسپولیس، اتفاقی جنجالی در نقل‌وانتقالات لیگ برتر رخ خواهد داد.

با پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، تیم پرسپولیس اولین تیمی بود که با سروصدای زیادی وارد بازار نقل‌و‌انتقالات بازیکنان شد. البته سرخ‌پوشان هنوز به طور رسمی با بازیکنی قرارداد امضا نکرده‌اند اما خبر حضور رضا قوچان‌نژاد در این تیم، توجه تمام رسانه‌‌ها را به خود جلب کرده است.

اما در طرف مقابل رقیب سنتی سُرخ‌ها هنوز دست به کار نشده است. تیم استقلال که در ابتدای فصل تجربۀ چندین خرید ناموفق را داشته است شاید این‌بار در اندیشۀ عملکردی مهندسی‌شده در نقل‌و‌انتقالات است و به آرامی کار خود را می‌کند.

بر همین اساس روزنامه خبر ورزشی مدعی شد: در صورت پیوستن قوچان‌نژاد به تیم پرسپولیس، گادوین منشا به استقلال خواهد رفت.

با توجه به اینکه خط حملۀ قرمزهای پایتخت با اضافه شدن مهدی شریفی و در صورت حضور احتمالی قوچان‌نژاد با ترافیک زیادی رو‌به‌رو خواهد شد، این احتمال می‌رود یکی از مهاجمان این تیم از لیست خارج شود. محتمل‌ترین گزینه گادوین منشا است. مهاجم سیه‌چردۀ پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است و این آمار برای یک مهاجم اصلاً خوب نیست.

خط حملۀ تیم استقلال هم در این فصل شرایط خوبی را نداشته است. مهاجمانی چون الحاجی گرو و مرتضی تبریزی که جزو خریدهای اول فصل آبی‌ها بودند، آمار فاجعه‌باری از خود به جای گذاشتند. قطعاً آبی‌های پایتخت برای تقویت خط حملۀ خود برای ادامۀ فصل نیاز به یک مهاجم دارند و منشا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این تیم باشد. با وجود آمار نه‌چندان جالب منشا در پرسپولیس، این مهاجم نیجریه‌ای در تیم پیکان آمار فوق‌العاده‌ای داشت و توانست در پایان لیگ شانزدهم با 15 گل زده در ردۀ دوم آقای گلی لیگ برتر بایستد.

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها