کد خبر : 67775

پول قایدی رسید اما دیر رسید/ استقلال مهاجم درجه یک جذب می کند؟

پول قایدی رسید اما دیر رسید/ استقلال مهاجم درجه یک جذب می کند؟

قابل پیش‌بینی بود که عملکرد مهاجم ریزنقش استقلال در لیگ بیستم باعث می‌شود مشتریان خارجی برای او به صف شوند و از آنجایی که در بحث انتقال این بازیکن ریش و قیچی دست استقلالی‌ها بود پول زیادی در این انتقال نصیب‌شان می‌شد؛ پولی که می‌تواند تا حدود زیادی دغدغه‌های مالی باشگاه استقلال را حل کند.

به گزارش ایران ورزشی، البته تصور می‌شد این پول قبل از بازی با الهلال به دست استقلال برسد تا بازیکنان ناراضی این تیم کمی شارژ روحی شوند که این اتفاق نیفتاد، اما این پول الان در حساب باشگاه است (طبق اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده) و می‌تواند مشکلات مالی را تا حدود زیادی برطرف کند.نکته دیگری که می‌توان در مورد این پول مدنظر داشت این است که مجیدی (اگر سرمربی استقلال باشد) برای تقویت تیم استقلال نیاز به مهاجم خارجی دارد که پول این مهاجم می‌تواند از انتقال قایدی جور شده و استقلالی‌ها را جلو بیندازد، اما آیا باشگاه استقلال که کم هم تنش ندارد حواسش به جذب این مهاجم خارجی هست؟

استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات شاکله تیمش را از دست داد و بدیهی است که در چنین شرایطی نیاز مبرم به جذب بازیکن در سه پست دارد اما آنقدر آقایان حواس‌شان به اختلافات درون‌تیمی پرت است که بعید به نظر می‌رسد در این خصوص تصمیم درست و درمانی بگیرند.

در این میان اما هواداران تیم بشدت نگران شروع لیگی هستند که با این وضعیت برای استقلال خوب شروع نمی‌شود. هر سال در چنین موقعی استقلال دچار چنین بحران‌هایی می‌شود و در نهایت با شروع لیگ مشخص می‌شود مشکلات کادر فنی و مدیران استقلال چه ضربه‌ای به بدنه تیم زده است.

حتی اعتراضات گاه‌و‌بیگاه هواداران هم خیلی در اصل ماجرا تأثیر خاصی نمی‌گذارد و همه چیز مثل سابق همانطور بی‌برنامه و خارج از اصول حرفه‌ای پیش می‌رود. فصل بیستم در راه است و می‌توان از همین حالا تصور کرد که ریزش بازیکن در فصل نقل‌و‌انتقالات چه پیامدهایی برای استقلال خواهد داشت. اما با این وجود رسیدن پول به دست استقلالی‌ها شاید بتواند خلأ یک مهاجم حرفه‌ای و گلزن را در خط آتش پر کند و آبی‌ها به تیمی تبدیل شوند که از نظر داشتن مهره‌های بین‌المللی خللی احساس نکنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها