کد خبر : 67745

جای بازیکنان جدا شده پرسپولیس را فردا اینها پر می کنند

جای بازیکنان جدا شده پرسپولیس را فردا اینها پر می کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از شماره هشت جدید تیمش در دیدار آسیایی به عنوان جانشین بازیکن پیشین این تیم با همین شماره رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای دیدار با استقلال تاجیکستان آماده می‌شود که یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه قبل از ترک تهران، نگرانی خود بابت جدایی مهره‌های تأثیرگذار را عنوان کرد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو روبرو شد تا جای خالی آنها را با رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، علی نعمتی و رضا دهقانی پر کند.

پرسپولیس برای پر کردن جای خالی کنعانی زادگان در قلب دفاع سراغ گزینه‌هایی نظیر علیرضا ابراهیمی رفته است اما یحیی قصدی برای استفاده از او در دیدار با استقلال تاجیکستان ندارد.

گل محمدی می‌خواهد زوج فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی را بازی دهد تا بازیکنان تازه وارد برای حضور در دیداری رسمی منتظر شروع لیگ برتر بیست و یکم بمانند.

بزرگترین دغدغه سرمربی پرسپولیس مربوط به میانه میدان می‌شود؛ جایی که با رفتن نوراللهی می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها