کد خبر : 67646

وزیر ورزش: سعی کردیم مدیرعامل پرسپولیس بماند، خودش نخواست

وزیر ورزش:  سعی کردیم مدیرعامل پرسپولیس بماند، خودش نخواست

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که بسیاری از مطالب منتشر شده در فضای مجازی غیرواقعی است، گفت: از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به خادم خود اعتماد و برای دریافت اخبار صحیح به مطالب منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان اکتفا کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حمید سجادی افزود: متاسفانه مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود موجب دل نگرانی هواداران فوتبال می شود، آنچه در این روزها می خوانیم شایعاتی است که از واقعیت به دور بوده و من اینجا به علاقه مندان و به هوادارن قول می دهم اگر قرار است اتفاقی بیافتد، بهترین باشد و جای نگرانی نیست.

سجادی در مورد خداحافظی مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: خیلی تلاش کردیم که شرایط حفظ شود و نظر ما بر این بود اگر شرایط مهیا است جعفر صمیعی بماند، اما نظر خود او این بود که شدنی نیست و باید برود. ما حتی فرصت ۴۸ ساعته را در نظر گرفتیم که هر دو طرف فکر کنند تا تصمیم درستی گرفته شود اما زمانی که به این جمع بندی رسیدیم که خود او تمایل به جدایی دارد، دیگر حرفی نزدیم و این مساله اتفاق افتاد. پرسپولیس الان سرپرست دارد و در مدت سه ماه باید وضعیت خود را روشن کند.

وی در مورد اینکه از آجرلو به عنوان یکی از افراد هیات مدیره یا مدیرعامل استقلال نام برده می شود، گفت: این هم یکی دیگر از شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح می شود، مرجع خبری ما همانطور که گفتم وزارت ورزش و جوانان است و اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد خبرش منتشر می شود، مابقی مطالبی که شنیده می شود شایعات بوده و هواداران به آن توجه نکنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها