کد خبر : 67593

پنجره پرسپولیس امروز بار دیگر بسته می‌شود

پنجره پرسپولیس امروز بار دیگر بسته می‌شود

کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۸ مرداد با ارسال ایمیل‌هایی به باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه ۳۰ روز فرصت داد که مطالبات گابریل کالدرون و خواکین را تسویه کند.

به گزارش ایران ورزشی، در پیام مربوطه تأکید شده بود که در صورت پرداخت نشدن این طلب حدوداً ۷۰۰ هزار دلاری، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تا زمان تسویه حساب با مربی آرژانتینی و دستیارش بسته می‌شود.

مطابق انتظار تا دیروز خبری از تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین نشده بود و با این وضعیت قطعاً پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.

البته پرسپولیس با وجود این اتفاق هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود ندارد زیرا قرارداد رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی قبل از بسته شدن پنجره ثبت شده است. قرار است هفته آینده مزایده کارگزار جدید باشگاه برگزار شود که باید دید بعد از عقد قرارداد با کارگزار اسپانسر جدید، آیا به اندازه  تسویه حساب با کالدرون و دستیارش به باشگاه پول تزریق خواهد شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بعد از چند روز باز شود یا خیر.

موضوع نگران کننده برای پرسپولیس این می‌تواند باشد که در محکومیت بعدی آنها می‌توانند تجربه سقوط به لیگ پایین‌تر، محرومیت از مسابقات بین‌المللی و ... را نیز تجربه کنند و باید دید تا بازه فرصت بعدی برای پرداخت مطالبات کالدرون، این شرایط برای پرداخت و تأمین منابع ارزی برای آنها شکل خواهد گرفت یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها