کد خبر : 67580

یک سپاهانی معروف: استقلال امسال هم قهرمان نمی شود

یک سپاهانی معروف: استقلال امسال هم قهرمان نمی شود

وینگر باتجربه تیم سپاهان از دلایل ماندن در این تیم و اهداف طلایی پوشان در فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی ، محمدرضا خلعتبری در خصوص شروع دوباره تمرینات سپاهان پس از تعطیلات اظهار داشت: ما یک فصل سخت و فرسایشی را پشت سر گذاشتیم و نیاز داشتیم که مدتی به تعطیلات و استراحت برویم تا با شرایط روحی و جسمی بهتر به تمرینات برگردیم و آماده فصل جدید شویم. تمرینات ۳-۴ روز است که شروع شده و با قدرت و جدیت خاصی دنبال می‌شود و همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا در فصل پیش رو نتایجی بهتر از قبل کسب کنند و امیدوارم یک فصل خوب برای سپاهان در پیش باشد.

وی در مورد اینکه برخلاف شایعات مبنی بر جدایی و پیوستنش به نساجی با سپاهان تمدید کرد، گفت: بحث رفتن من به نساجی مربوط به نیم فصل بود که این تیم به من نیاز داشت و من با محرم نویدکیا آن را مطرح کردم و اعلام کرد به من نیاز دارد و در پایان فصل دیگر بحثی در این خصوص وجود نداشت و من می‌دانستم فصل آینده هم در سپاهان هستم و بدون مشکلی قراردادم تمدید شد.

وینگر سپاهان درمورد تغییرات این تیم در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی مثل محبی، استنلی، حاج صفی و نیازمند را از دست دادیم و از طرفی نفرات خیلی خوبی هم جایگزین شدند. شهریار مغانلو که از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است را به خدمت گرفتیم. فرشاد احمدزاده که در پست خودش یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود را جذب کردیم، بازیکن با کیفیتی مثل ریگی را به جمع نفراتمان اضافه کردیم و درنهایت نیما میرزازاد که یکی از گلرهای خوب لیگ است به جمع نفرات ما اضافه شد و فکر می‌کنم در مجموع باشگاه به خوبی توانست بازیکنان جدا شده را جایگزین کند. از سوی دیگر تمدید قرارداد با برخی نفرات کلیدی که بعضاً پیشنهادات خوبی داشتند هم اتفاق مهمی بود. بازیکنانی مثل شهباززاده، رفیعی، محمدرضا حسینی و... که حفظ آنها کار سختی بود.

خلعتبری در مورد اینکه از سپاهان به عنوان قهرمان نقل و انتقالات یاد می‌شود گفت: من این اصطلاحات را قبول ندارم. هر باشگاهی بر اساس استراتژی و نیازهایش خرید کرده است. ما اگر ۳-۴ بازیکن خوب جذب کردیم به همین تعداد هم بازیکن کلیدی از دست دادیم و این مسائل عنوان می‌شود که فشار روی تیم ما زیاد شود و درست نیست. بقیه باشگاه ها هم به فراخور نیازشان بازیکن خریدند.

وی در مورد نگرانی هواداران بابت جدایی نیازمند و اینکه هنوز گلر مطمئنی به جایش جذب نشده توضیح داد: نیازمند واقعاً گلر درجه یکی بود و برایش آرزوی موفقیت دارم. به نظرم نیما میرزازاد که از نساجی جذب شد گلر خوبی است و باید به او اعتماد شود و این که می‌گویند قرار است گلر خارجی جذب شود را هم از رسانه‌ها شنیدم و نمی‌دانم چقدر صحت دارد.

وینگر سپاهان در مورد شرایط سنی خودش و اینکه به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند یا نه، گفت: تا این لحظه به این موضوع فکر نکردم و هنوز حس می‌کنم توانایی این را دارم که برای تیمی که برایش بازی می‌کنم مفید باشم. هر جا احساس کنم دیگر بدنم کشش بازی را ندارد قبل از اینکه کسی به من بگوید برو خودم می‌روم ولی تا این لحظه چنین احساسی ندارم و برای همین به خداحافظی فعلاً فکر نمی‌کنم.

خلعتبری در مورد اینکه رقابت قهرمانی در فصل آینده میان کدام تیم‌هاست، توضیح داد: فعلاً زود است بخواهیم صحبت کنیم. تیم‌های خوبی در لیگ داریم. استقلال و پرسپولیس هستند و تیم‌های قدرتمند دیگری مثل گل گهر و فولاد هم وجود دارند که می‌توانند خطرناک باشند ولی حدس من این است که امسال هم نبرد قهرمانی میان ما و پرسپولیس باشد و البته امیدوارم بعد از چند سال انتظار هواداران خوبمان این فصل بتوانیم یک جام حداقل به آنها هدیه دهیم. فصل قبل هم این شایستگی را داشتیم که بدشانسی مانع ما شد.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال هم گفت: خوشحالم که تیم ملی نتایج خوبی کسب کرد و بچه ها با دست پر به خانه بر می‌گردند و این باعث خوشحالی همه مردم ایران است. ضمن اینکه خوشحالی مضاعفی هم برای هم تیمی های خودم دارم که با روحیه بالا به تمرینات برمی‌گردند. بازیکنان خوبی مثل سلمانی و کریمی و نورافکن به تیم ملی دعوت شدند و از بهترین نفرات لیگ ایران هستند و دعوت از آنها نشان می‌دهد اسکوچیچ حواسش جمع است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها