کد خبر : 67553

خبرهای امیدوارکننده از اردوی استقلال در دبی / پین رسید، دانشگر هم می‌رسد

خبرهای امیدوارکننده از اردوی استقلال در دبی / پین رسید، دانشگر هم می‌رسد

غیبت سه بازیکن در سفر به امارات، مشکلات مالی، اعتراض هواداران استقلال و جذب نشدن برخی بازیکنان مورد نظر؛ همگی دست به دست هم داده تا آسمان باشگاه استقلال در روزهای اخیر تیره و تار و امید به کسب پیروزی مقابل الهلال عربستان و رسیدن به جمع هشت تیم لیگ قهرمانان آسیا به آرزویی محال تبدیل شود.

به گزارش ایران ورزشی، در میان انبوهی از این ناامیدی‌ها اما خبرهای خوبی هم از امارات به گوش می‌رسد که احتمالاً می‌تواند شانس استقلال را برای عبور از رقیب سنتی‌اش در قاره آسیا به اوج برساند. خبر این است: ملحق شدن گابریل پین به اردوی استقلال.

این مربی ایتالیایی از ماه‌ها قبل مورد توجه کادر فنی استقلال قرار داشت و فرهاد مجیدی برای به خدمت گرفتن او تلاش بسیاری از خود به خرج داد که در مرحله اول این مساعی هیچ نتیجه‌ای به‌همراه نداشت تا اینکه سازمان لیگ مجوز جذب این مربی ایتالیایی را برای استقلال صادر کرد تا کادر فنی آبی‌ها قدری سر و شکل بهتری به خود بگیرد.

پین در حالی که از دو روز قبل مشخص بود به اردوی استقلال ملحق خواهد شد در فرودگاه دبی مورد استقبال اعضای کادر فنی (مصطفوی و فرزاد مجیدی) قرار گرفت. او حالا اندک زمانی فرصت دارد تا شاید با تفکرات خود بتواند شانس استقلال را برای عبور از سد الهلال افزایش دهد. پین سابقه مربیگری در تیم ملی ایتالیا را هم دارد و از مربیان باتجربه فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود. حضور این مربی در کادر فنی استقلال بدون شک نگرانی‌های چند ماهه بابت فقدان مربیان کارآزموده و کاربلد را کاهش خواهد داد و استقلال را به سمت وضعیتی باثبات‌تر پیش خواهد بود.

در عین حال که خبر حضور پین در اردوی استقلال شنیده شد مسئولان باشگاه استقلال توانستند رأی محمد دانشگر را هم برای کناره‌گیری از این تیم بزنند و او را راضی به حضور در امارات کنند. دانشگر که با مسئولان استقلال برای جدایی به توافق رسیده قول داده زمان جدایی خود را به بعد از این بازی موکول کند. 

هرچند ممکن است در نهایت دانشگر به‌کلی از جدایی منصرف شده و یک فصل دیگر در استقلال بماند. شاید مهم‌ترین مسأله درباره این بازیکن و باشگاه استقلال موضوع گنجاندن بند فسخ قرارداد باشد که باید در موقع مناسب پیرامون این موضوع با مدیران باشگاه بحث کرد.

 به هر حال دانشگر با حضور خود دغدغه فقدان مدافع را در بازی با الهلال کاهش خواهد داد و چنانچه در روزهای آتی مشکل مالی مرادمند نیز حل شود، این بازیکن هم به اردوی استقلال ملحق می‌شود. قرار است بعد از بازی تیم ملی مقابل عراق نیز دو مدافع دیگر (یزدانی و آقاسی) به اردوی استقلال ملحق شوند تا جمع مدافعان جمع‌تر گردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها