کد خبر : 67542

مظاهری را بخشیدم

مظاهری را بخشیدم

سعید عزیزیان مربی سابق استقلال گفت: گابریله پین مربی بزرگی است و گواه آن نیز همکاری او با مربیان صاحب‌نام و همچنین حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا است.

به گزارش خبرورزشی ، سعید عزیزیان سنگربان سابق استقلال مخالفت هیئت مدیره با ادامه همکاری فرشید اسماعیلی را اتفاق عجیبی دانسته و معتقد است نیاز یا عدم نیاز یک بازیکن باید از سوی سرمربی تشخیص داده شود نه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه... گفت‌وگوی خبرورزشی با سعید عزیزیان را در زیر بخوانید:

استقلال با انبوهی از مشکلات راهی امارات شد. نظرتان چیست؟

متاسفانه اینگونه است. با توجه به حضور عارف آغاسی در اردوی تیم ملی شنیده ام در چند روز گذشته استقلال بدون کمترین دفاع تمریناتش را دنبال کرد که امیدوارم با اضافه شدن مرادمند و خادم پور به اردوی آبی پوشان تمرینات به شکل مطلوب تر دنبال شود. به نظرم با اضافه شدن این نفرات می‌توان مقابل الهلال نتیجه لازم را گرفت.

گرفتن نتیجه لازم با توجه به این حجم از مشکلات به نظرتان کار سختی نیست؟

شک نکنید در حین بازی بازیکن به دنبال فوتبال و موفقیت تیم است اگرچه با سوت پایان بازی دوباره مشکلات حاکم بر باشگاه به سراغ ذهن بازیکنان می‌آید اما آنچه مشخص است بچه‌های ایرانی در شرایط سخت همواره توانسته‌اند باغیرت خود معادلات را به سود خود تغییر دهند.

بازی استقلال مقابل الهلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سخت و دشواری پیش روی آبی پوشان است چرا که الهلال همیشه خوب بوده و با توجه به بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی که در اختیار دارد بی شک باید با احتیاط و تمرکز بالا به مصاف حریف عربستانی رفت. امیدوارم کادرفنی و بازیکنان با فراموش‌کردن حاشیه‌های چند وقت اخیر تنها به دنبال سر بلندی نام ایران و استقلال باشند.

پس از مدت‌ها کش و قوس بالاخره گابریله پین به استقلال آمد. حضور او تا چه میزان کمک حال استقلال خواهد بود؟

گابریله پین مربی بزرگی است و گواه آن نیز همکاری او با مربیان صاحب‌نام و همچنین حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا است. به نظرم فرهاد مجیدی قطعاً روی او شناختی کافی داشته که مدتهاست منتظر همکاری او با استقلال مانده است. امیدوارم با پیوستن مرد ایتالیایی روزهای خوبی در انتظار آبی پوشان باشد.

از تصمیم هیئت مدیره استقلال تعجب می‌کنم!/ این رفتارها در شان پدر معنوی استقلالی ها نیست

 در آستانه دیدار حساس با الهلال، هیئت مدیره باشگاه در مخالفتی آشکار مانع از ادامه همکاری اسماعیلی با استقلال شده است. 

فرشید بازیکن قابلی است و از نظر اخلاقی و فنی بازیکنی است که چشم پوشیدن از رو کار آسانی نیست. من او را از زمانی که در تیم ملی امید حضور داشته می‌شناسم؛ قطعاً حضورش می‌تواند باعث کمک‌های فراوانی به استقلال شود اما تعجب می‌کنم وقتی مربی یک بازیکن را می‌خواهد چطور هیئت مدیره و مدیرعامل مانع از ادامه همکاری او با باشگاه می‌شوند؟ نیاز و یا عدم نیاز یک بازیکن باید از سوی سرمربی اعلام شود نه آنکه هیئت مدیره در حوزه اختیارات فنی مجیدی دخالت کند. 

عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات به نظرتان راضی کننده بود؟

احساس می‌کنم تا اینجای کار خریدهای بدی انجام نشده اما تا چه میزان خواسته‌های فرهاد مجیدی برطرف شده را نمی‌دانم. امیدوارم تازه واردهای استقلال که در تیم‌های سابق خود عملکرد قابل قبولی داشته‌اند در استقلال نیز بتوانند موفق ظاهر شوند اما نکته ای را که این بازیکنان باید در نظر داشته باشند این است که در استقلال بازیکنی رشد خواهد شد که بتواند از حاشیه‌ها پرهیز کند.

از آشتی کنان خود با رشید مظاهری و رفتن او از استقلال بگویید.

گذشته‌ها گذشته! خوشحالم که مظاهری آمد و به اشتباه خود پی برد. از سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور بر و سرهنگ سلیمی‌که هر دو استقلالی بوده و بانی این آشتی کنان بوده اند تشکر می‌کنم. بالاخره رشیده متوجه اشتباه خود شد و عذر خواهی کرد و من نیز او را بخشیدم اما ای کاش این اتفاق زودتر رخ می‌داد. در خصوص رفتن رشید از استقلال نیز باید گفت من نمی‌دانم قراردادش به چه شکلی بسته شده بود که می‌توانسته قراردادش را فسخ کند. اگرچه ادامه حضورش در استقلال هم به نفع او و هم به سود باشگاه بود.

خانواده پورحیدری در گفتگو با خبرورزشی اعلام کردند فقط به خاطر حرمت منصورخان مدارک بدهی استقلال را برای کنفدراسیون نفرستادیم. 

منصورخان و ناصرخان حجازی اسطوره‌های فوتبال ایران و استقلال هستند. اگرچه خانواده منصورخان با بزرگواری از شکایت خود صرف نظر کرده‌اند اما این دلیل نمی‌شود باشگاه از این موضوع سوء استفاده کرده و نخواهد مطالبات منصور خان را به خانواده‌اش پرداخت کند. همگان می‌دانند منصور پورحیدری بزرگ و پدر استقلال بوده و این گونه رفتار با خانواده او در شأن باشگاه استقلال نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها