کد خبر : 67461

جدی ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

جدی ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

با تغییر در رأس وزارت ورزش، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس نیز تحولاتی را در روزهای آینده خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه ، در آبان ۱۳۹۹ بود که وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری مهدی رسول پناه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان جانشین وی در پست مدیرعاملی گرفت و حالا باتوجه به حضور وزیر جدید، به نظر می‌رسد تغییرات در باشگاه پرسپولیس به حالت اجتناب ناپذیر رسیده است.

جعفر سمیعی که از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعاملی جدید اطلاع دارد، استعفای خود را به وزیر ورزش تحویل داد که این موضوع مورد شب گذشته در برنامه ویژه خبری از سوی وزیر ورزش تایید شد و او مخالفتی را با این استعفا نشان نداد.

با این تفاسیر باید کار جعفر سمیعی و تیم مدیریتی او در پرسپولیس را تمام شده دانست و شمارش معکوس را برای حضور فردی جدید در پست مدیرعاملی به راه انداخت؛ شمارشی که احتمالا نتیجه آن بازگشت یکی از مدیران سابق به ساختمان باشگاه خواهد بود.

اگرچه شایعاتی پیرامون مذاکره با مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی وجود داشت اما به نظر می‌رسد انتخاب وزارت ورزش، علی اکبر طاهری است. مدیرعاملی که پس از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران به مدت دو سال هدایت باشگاه را برعهده داشت و قرمزها به جز یک محرومیت نقل و انتقالاتی، روزهای خوبی را در دوره او تجربه کردند.

طاهری که با وزیر ورزش قبلی رابطه چندان خوبی نداشت، پس از لیگ شانزدهم جای خود را به معاونش حمیدرضا گرشاسبی داد و پس از آن به عنوان یک آلترناتیو همیشگی برای مدیریت باشگاه باقی ماند و حتی سال گذشته شنیده‌هایی مبنی بر بازگشت او به صندلی مدیرعاملی باشگاه وجود داشت که هرگز محقق نشد.

به هرصورت با توجه به اینکه روابط نزدیک و برخی توصیه‌ها در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس تاثیرگذار است تا انتخاب نهایی هیچکس نمی‌تواند از حضور خود در این پست مطمئن باشد،ضمن اینکه چه بسا انتخابهای عجیبی که در دوره قبلی رقم خورده و شاید بازهم در به همان پاشنه بچرخد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها