کد خبر : 67458

جانشین دیاباته به استقلال چشمک زد ولی نیامد

جانشین دیاباته به استقلال چشمک زد ولی نیامد

لوسیانو پریرا ملقب به شیما پس از دریافت پیشنهاد استقلال گفته بود از این پیشنهاد احساس غرور می‌کند.

به گزارش خبرورزشی ، لوسیانو پریرا که از پایان فصل فوتبالی گذشته و بعد از دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد به گزینه اصلی حضور در تیم آبی تهران و بازی در نوک خط حمله این تیم به جای شیخ دیاباته تبدیل شده بود سرانجام تصمیم خود برای ادامه حضور در تیم فولاد را عملی کرد.

جالب اینجاست که این بازیکن چهارشنبه سوم شهریور ماه در صحبتی که با رسانه‌ها داشت درباره اینکه موضوع حضورش در استقلال مطرح شده و پیشنهادی از این تیم دریافت کرده گفته بود: «استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران است و این پیشنهاد باعث افتخار و غرور من می‌شود.»

پریرا که در فصل گذشته در طول مسابقات تنها توانست ۵ گل برای این تیم خوزستانی به ثمر برساند ترجیح داده در همان تیم بماند و احتمالاً فوتبالش را در فولاد خوزستان به پایان برساند. این بازیکن که اولین بار با عضویت در تیم فولاد به ایران و لیگ برتر ما آمد پس از دو فصل بازی برای این تیم در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم به ترتیب در تیم‌های سپاهان، ماشین سازی و صنعت نفت  بازی کرد و از ابتدای فصل هجدهم دوباره به تیم فولاد پیوست و ظاهرا می‌خواهد ششمین فصل حضورش در این تیم را هم تجربه کند.

این بازیکن ۳۷ ساله که در لیگ پیش رو ۳۸ ساله هم می‌شود در لیگ هجدهم با به ثمر رساندن ۱۶ گل مشترکا همراه با کی روش استنلی به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کرده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها