کد خبر : 67414

کی روش فقط یک مرحله تا پرسپولیسی شدن

کی روش فقط یک مرحله تا پرسپولیسی شدن

باشگاه پرسپولیس با مهاجم خارجی مورد نظر یحیی گل‌محمدی به توافق ابتدایی رسیده است اما با توجه به صحبتهای دیروز نورشرق امکان قرارداد بستن استقلال و پرسپولیس با بازیکن و مربی خارجی وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که از چند روز گذشته اسامی مختلفی به عنوان مهاجمان مدنظر کادر فنی پرسپولیس مطرح شده بود، اما تاکید یحیی گل‌محمدی روی جذب کی روش استلی مهاجم فصل گذشته سپاهان باعث شده که این بازیکن تبدیل به گزینه اصلی قرمزها شود به خصوص آنکه از دید سرمربی پرسپولیس، کی‌روش استنلی به خاطر آشنایی‌اش با فوتبال ایران، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

تنها مشکل باشگاه پرسپولیس در راه ثبت قرارداد با این مهاجم برزیلی، ممنوعیت این باشگاه از جذب بازیکن خارجی جدید است و به گفته جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر داشتن بدهی خارجی دارند، داشتن پرونده باز در دادگاه کاس و محکومیت در کمیته تعیین وضعیت فیفا، امکان جذب خارجی جدید ندارند.

 شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که پرسپولیس با کی‌روش استنلی به توافق ابتدایی رسیده و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال هستند تا بتوانند مجوز استفاده از بازیکن خارجی جدید را بگیرند اما فدراسیون فوتبال هنوز در این باره مجوزی را صادر نکرده است.

این مهاجم برزیلی پیش از این و در فصل نوزدهم نیز مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت اما او در نهایت ترجیح داد قراردادش را با سپاهان تمدید کند.

پیش از این از گل گهر سیرجان هم به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده بود.

باید منتظر ماند و دید بالاخره فدراسیون فوتبال اجازه ثبت قرارداد این مهاجم برزیلی را به قرمزها خواهد داد یانه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها