کد خبر : 67401

تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی با استقلال به شرط رضایت 2 نفر

تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی با استقلال به شرط رضایت 2 نفر

در صورتی که اصغر ملکیان عضو هیات مدیره و احمد مددی مدیرعامل استقلال رضایت بدهند، فرشید اسماعیلی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

به گزارش مهر، گزارش شب گذشته فرهاد مجیدی صحه‌ای بود بر گمانه زنی‌هایی که در خصوص خروج نام اسماعیلی از لیست بازیکنان استقلال به دلیل نارضایتی مدیریت باشگاه از وی صورت گرفته بود. مجیدی که بار دیگر گلایه‌هایی از مدیریت تیم و تعلل آنها در امور نقل و انتقالاتی و مشکلات مالی انجام داد، عنوان نمود؛ «امیدوارم باشگاه کدورت‌ها را کنار بگذارد تا فرشید هم در اسرع وقت به جمع ما اضافه شود.»

اسماعیلی که در ۶ فصل گذشته برای استقلال بازی کرده و در بین بازیکنان فعلی این تیم بیشترین سابقه حضور و بازی را دارد، در حالی نامش در لیست بازیکنان مازاد قرار گرفت که آبی پوشان نه تنها در پست او هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌اند، بلکه هیچ گزینه‌ای هم برای خرید ندارند و این در حالی است که آنها در کمتر از ۱۰ روز دیگر باید در دیداری مهم و آسیایی مقابل الهلال به میدان بروند.

اسماعیلی که فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب استقلال بود، بارها در اعتراض به شرایط مدیریتی و مالی باشگاه علیه مدیران این مجموعه صحبت کرد یا در فضای مجازی مطالبی را منتشر کرد که این موارد به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامد و علیرغم تمایل مجیدی برای تمدید قرارداد با این هافبک بازی ساز، نام وی در لیست مازاد قرار گرفت.

مجیدی با درک حساسیت شرایط و دشواری‌های بازی با الهلال، از مدیریت باشگاهش خواست تا کدورت‌ها را کنار بگذارند تا هرچه سریع‌تر با اسماعیلی هم تمدید قرارداد شود. چرا که در غیر این صورت مجیدی باید تیمش را بدون هافبک بازی ساز مقابل الهلال آرایش کند.

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریور در شهر دبی برگزار می‌شود و در حالی که ۹ روز به این دیدار مانده، مجیدی هنوز نتوانسته تیمش را در خط میانی و حمله کامل کند

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها