کد خبر : 67382

بلاتکلیفی ادامه دار ستاره خط هافبک استقلال / نام فرشید برای آسیا ارسال نشد

بلاتکلیفی ادامه دار ستاره خط هافبک استقلال / نام فرشید برای آسیا ارسال نشد

باشگاه استقلال بعد از اینکه ارسلان مطهری را به لیست خود بازگرداند و قرارداد این بازیکن را تمدید کرد همچنان درباره وضعیت فرشید اسماعیلی توضیحی به رسانه‌ها نداده است.

به گزارش ایران ورزشی، با توجه به اینکه مسئولان این باشگاه اظهارات ضد و نقیض بسیاری درباره مطهری داشتند پیش‌بینی می‌شود که در مواجهه با فرشید اسماعیلی هم همان شرایط  وجود داشته باشد اما وضعیت اسماعیلی زمانی پیچیده‌تر جلوه می‌کند که باشگاه استقلال اسامی بازیکنان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است و در میان اسامی نامی از اسماعیلی برده نشده است.

از آن سو شماره 8 استقلال هم تیمی را برای خود انتخاب نکرده تا تکلیفش از این طریق مشخص شود.حتی گفته می‌شود اسماعیلی تمایلی به جدایی از استقلال ندارد و انتظار می‌کشد مدیران این باشگاه دوباره با او تماس بگیرند یا شخصی واسطه شود.

در ماجرای ارسلان مطهری کاملاً مشخص بود که فرزاد مجیدی واسطه بازگشت مهاجم استقلال شد اما درباره اسماعیلی هنوز جمع بندی نهایی نشده است. این در حالی است که فرهاد مجیدی در مصاحبه‌های خود بارها به تمدید قرارداد بازیکنان از جمله فرشید اسماعیلی اشاره کرده بود اما ظاهراً در روند مذاکرات مشکلاتی به وجود آمده که این بازیکن از استقلال دور شده است. به هرحال ماجرای فرشید اسماعیلی همچنان مبهم و پیچیده پیش می‌رود اما باید توجه داشت که باشگاه استقلال یک هفته تا بازی با الهلال عربستان فرصت دارد تا درباره این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

مضاف برآن تصمیم گیران در استقلال نیز باید متوجه موارد فنی هم باشند و لزوم تمدید قرارداد با اسماعیلی را که جزو بهترین‌های استقلال در لیگ بیستم بود درک کرده و با در نظر گرفتن همه جوانب پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال تصمیم گیری کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها