کد خبر : 67335

زمزمه بازگشت دومین چهره سرشناس لیست مازاد به استقلال

زمزمه بازگشت دومین چهره سرشناس لیست مازاد به استقلال

با تمدید قرارداد مطهری با استقلال مشخص شد که صحبت‌های روزهای اخیر مددی و ملکیان درباره لیست خروجی‌ها چندان جدی نیست و مسئولان باشگاه استقلال در برخی بیانات خود مسائل دیگری را در نظر می‌گیرند.

به گزارش ایران ورزشی، شاید هم این یک تاکتیک از سوی مدیران استقلال باشد تا قدری از دستمزد بازیکنان را کم کنند. به هر حال هرچه هست ماجرایی که برای مطهری رخ داد و این مهاجم با وجود انکار مدیران استقلال قراردادش را تمدید کرد، ممکن است برای فرشید اسماعیلی هم تکرار شود و این بازیکن که در لیگ بیستم یکی از بهترین‌های استقلال محسوب می‌شد، قراردادش را با استقلال تمدید کند.

بعد از تمدید قرارداد ارسلان از گوشه و کنار باشگاه استقلال خبرهایی درباره میل به بازگرداندن فرشید نیز به گوش می‌رسد و هیچ بعید نیست که این بازیکن نیز در روزهای آتی با استقلال قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

اسماعیلی فصل بیستم در صدر بهترین‌های استقلال بود و به جرأت می‌توان از او به عنوان یکی از 5 بازیکن برتر تیمش یاد کرد. اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش بسیار خوبی داشت و بدون شک اگر قراردادش تمدید شود در بازی مهم 22 شهریور مقابل الهلال می‌تواند عصای دست آبی‌ها باشد و به استقلال در این بازی فوق حساس و مهم کمک قابل توجهی کند. اسماعیلی از گل‌گهر پیشنهاد دارد و امیر قلعه‌نویی به شدت خواهان جذب این بازیکن است و مدیران استقلال نباید اجازه جدایی را به این بازیکن انرژیک بدهند. استقلال حقیقتاً به اسماعیلی نیاز دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها