کد خبر : 67331

آینده متعلق به این بازیکن پرسپولیس است

آینده متعلق به این بازیکن پرسپولیس است

فرشاد پیوس گلزن اسبق تیم ملی ایران پیش بینی می‌کند روز پنج شنبه می‌توانیم سوریه را در استادیوم آزادی شکست بدهیم.

به گزارش خبرورزشی ، آقای گل پیشین فوتبال ایران غیبت سردار آزمون در بازی تیم ملی مقابل سوریه را مسئله مهمی می‌داند اما معتقد است تیم ملی مهاجمان خوبی دارد که جای این بازیکن بزرگ را می‌توانند پُر کنند.

تازه‌ترین مصاحبه خبرورزشی با فرشاد پیوس را بخوانید:

 پنج شنبه تیم ملی ایران با سوریه بازی دارد. درخصوص این بازی صحبتی بفرمایید؟

اول می‌خواهم بدانم نتیجه تست کُرونای اسکوچیچ و هاشمیان منفی شد؟

قرار است دو تست بدهند که در صورت منفی شدن بتوانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنیم هنوز در قرنظینه به سر می‌برند؟

 این هم یک مشکل است. من نمی‌دانم چطور و کجا سرمربی تیم ملی کُرونا گرفته اما امیدوارم به بازی برسد. غیبت سرمربی در اولین بازی کار را سخت و مبهم می‌کند.

سوریه توانسته است به عنوان سرگروه بالا بیاید درحالی تیم چین هم در گروه این تیم قرار داشت. فکر نمی‌کنید حریف سرسختی باشد؟

سوریه تیم سختکوشی است اما از همین چین اگر اشتباه نکنم در بازی آخر خود ۳ گل خورده است. بنابراین نباید از این تیم غول بسازیم هرچند معتقدم دستکم هم نباید گرفت.

 سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل دو اخطاره شدن در مرحله پیش مقدماتی نمی‌تواند در بازی پنج شنبه حضور داشته باشد. فکر نمی‌کنید غیبت بهترین مهاجم تیم ایران برای ما مشکل ساز شود؟

سردار آزمون یک مهاجم ششدانگ و ترسناک در آسیاست. کارنامه او مشخص است و حریفان حساب ویژه ای روی او باز کرده اند. غیبت سردار یک مسئله است اما تیم ملی نفرات خوبی دارد که می‌توانند جلوی سوریه جای خالی این مهاجم گلزن را پُر کنند.

مثلا چه کسانی می‌توانند جای خالی سردار آزمون را پُر کنند؟

مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و حتی علیرضا جهانبخش را داریم و انشالله اجازه نمی‌دهند جای خالی سردار احساس شود.

شما نتیجه بازی با سوریه را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

انشالله دو بر صفر برنده خواهیم شد.

 چه کسانی گلزنان تیم ملی خواهند بود؟

یکی را می‌دانم مهدی طارمی‌می‌زند و آن یکی را ... هرکسی بزند دستش درد نکند. مهم پیروزی است که انشالله حاصل خواهد شد.

شما نقطه قوت تیم ایران را کجا می‌دانید؟

واقعیت را بخواهید نسل خوبی در اختیار داریم. بازیکنانی که حتی در قلب اروپا خوش می‌درخشند و توانایی فوتبال ایران را به رُخ می‌کشند. به نظرم بازیکنان تیم ملی نقطه قوت تیم ملی کشورمان هستند.

 راستی مصاحبه سرمربی سوریه و اعتراض به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دادن امتیاز میزبانی به ایران را خواندید؟

به نظرم این صحبت‌ها راه انداختن جنگ روانی است و ما نباید وارد آن شویم. صحبت‌های سرمربی تیم ملی سوریه نشان می‌دهد که او از قدرت تیم ملی ایران ترسیده است. این برداشت من از صحبت‌های اوست و...

از پرسپولیس ۵ بازیکن به تیم ملی دعوت شده بودند که سعید آقایی و مهدی عبدی خط خوردند اما وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی در اردو باقی ماندند. صحبتی با خط خورده‌های تیم ملی به ویژه مهدی عبدی ندارید؟

آینده متعلق به مهدی عبدی است. او می‌تواند بهترین مهاجم فوتبال ایران درآینده ای نزدیک شود و مطمئن هستم در همین فصل جدید یک گلزن زهردار و خطرناک را در پیشانی خط حمله پرسپولیس خواهیم دید. او نباید نومید شود و باید خوشحال هم باشد که در این سن و سال به تیم ملی دعوت شده و از حالا برای آقای گلی لیگ بیست و یکم استارت بزند.

 اتفاقا با مهدی عبدی که صحبت می‌کردیم حرف از آقای گلی زد اما بعد از قهرمانی پرسپولیس! او می‌گفت هدف اول او ششمین قهرمانی پرسپولیس است و هدف دومش آقای گلی. نظری ندارید؟

انشالله به هر دو هدف برسد. او می‌تواند با گل‌های زیاد و آقای گلی به قهرمانی پرسپولیس هم کمک کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها