کد خبر : 67259

حضور گابریله پین روی نیمکت استقلال در حال نهایی شدن

حضور گابریله پین روی نیمکت استقلال در حال نهایی شدن

سرانجام ماجرای حضور گابریل پین در استقلال حل شد و این مربی ایتالیایی می تواند با عقد قراردادی رسمی به کادرفنی آبی پوشان اضافه شود.

به گزارش ورزش سه، داستان طولانی و کش و قوس دار حضور گابریله پین در استقلال به پایان رسید و سرانجام این مربی با مدیران باشگاه به توافق رسید. قرارداد این مربی باتجربه و رزومه دار به زودی نهایی شده و او می تواند راهی تهران شود تا کارش را در استقلال به صورت رسمی آغاز کند.

فرهاد مجیدی که از چندی پیش به دنبال تقویت کادرفنی تیمش بود، جستجوها را برای یافتن یک مربی با دانش آغاز کرد تا اینکه با گابریله پین آشنا شد. سرمربی آبی پوشان مذاکرات اولیه را با این مربی آغاز کرد و او نیز موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرد.

در حالیکه گفته می شد گابرلیه پین در اردیبهشت ماه و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کادرفنی آبی پوشان اضافه می شود، اما مشکلات مدیریت استقلال با برخی از بندهای قرارداد این مربی و از همه مهمتر، قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران، باعث شد تا پروسه جذب این مربی طولانی شده و تا امروز به درازا کشیده شود.

سرانجام تلاش های فرهاد مجیدی برای حضور گابریله پین در ایران به نتیجه رسید و طرفین بر سر امضای قرارداد به توافق رسیدند. این مربی قرار است پس از نهایی شدن متن قراردادش راهی تهران شده تا به صورت رسمی به کادرفنی استقلال اضافه شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها