کد خبر : 67249

بازیکن فوق حرفه ای 300 هزار دلاری در راه استقلال!

بازیکن فوق حرفه ای 300 هزار دلاری در راه استقلال!

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن لو دادن قرارداد محرمانه مهدی قایدی مدعی شده که به زودی یک مهاجم درجه یک و فوق حرفه ای به ایران می‌آید تا با استقلال قرارداد امضا کند!

به گزارش خبرورزشی ، تا جایی که می‌دانیم قرارداد میلیچ حدود ۳۶۰ هزار دلار و قرارداد دیاباته حدود ۵۷۰ هزار دلار بود که البته کلی هم آپشن داشت. حالا سوال اینجاست که اگر قرار باشد یک مهاجم فوق حرفه ای با این پولی که استقلال دارد به ایران بیاید، چقدر از دیاباته بهتر است و آیا چنین مهاجمی اصلا با ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار دلار به ایران می‌آید؟  

نکته دیگر این که لیگ‌های اروپایی همه شروع شده و تقریبا می توان گفت هیچ بازیکن خوبی بیرون نمانده است. به فرض مثال اگر یک مهاجم فرانسوی نتواند در لیگ حرفه‌ای فرانسه بازی کند، حداقل به لیگ یک این کشور می‌رود و مسلماً بازی در آنجا را به حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ترجیح می‌دهد. در چنین شرایطی باید از آقای اصغر ملکیان به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پرسید آیا شما خودتان باور می‌کنید یک مهاجم درجه یک و فوق حرفه‌ای در این مقطع زمانی با حدود ۳۰۰ هزار دلار به ایران بیاید و برای استقلال بازی کند؟

چنین پول‌هایی را مهاجمان متوسط داخلی هم پس می‌زنند. همین حالا استقلال نمی تواند حتی با ۶۰۰ هزار دلار اشکان دژاگه ۳۴ ساله را آبی پوش کند حالا چطور می‌شود که یک مهاجم فوق حرفه‌ای نصف این مبلغ به استقلال بیاید و احتمالا از بچگی هم استقلالی باشد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها