کد خبر : 67245

دوباره بحث حضور دژاگه و قوچان نژاد در پرسپولیس و استقلال

دوباره بحث حضور دژاگه و قوچان نژاد در پرسپولیس و استقلال

اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد بازیکنانی هستند که هواداران پرسپولیس و استقلال علاقه زیادی دارند تا آنها را در تیم‌های مورد علاقه خود ببینند.

به گزارش خبرورزشی، فصل نقل و انتقالات در حالی سپری می‌شود که امسال هم نام بازیکنان محبوب سابق تیم ملی برای حضور در جمع سرخابی‌ها مطرح شده است.

یکی از این بازیکنان دژاگه بود که گفته می‌شد استقلال بسیار به جذب او علاقه مند است ولی این بازیکن فصل گذشته تراکتور، حاضر است قرارداد دلاری ببنند و این کار آبی‌ها را برای قرارداد با او سخت کرد.

در این میان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم در واکنش به احتمال استقلالی شدن دژاگه پاسخ واضحی نداد و به نوعی حضورش را رد کرد. هر چند که در این میان، یکی از خوانندگان خارج‌نشین گفته حاضر است پول یک سال قرارداد دژاگه را بدهد تا او به استقلال بیاید.

یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه هواداران رضا قوچان نژاد است که هر ساله بحث حضورش در فوتبال ایران مطرح شده ولی او همیشه ترجیح داده فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند ولی با توجه به نیاز پرسپولیس به یک مهاجم در سطح بین المللی و اینکه شاید اجازه جذب بازیکن خارجی به آنها داده نشود، بحث حضور گوچی در پرسپولیس دوباره مطرح شد.

مسئولان این باشگاه هم اعلام کرده اند، حاضرند هر بازیکنی که کادرفنی این تیم می‌خواهد را به خدمت بگیرند و با او مذاکره کنند. در این میان باید دید یحیی گل محمدی چه نظری درباره جذب گوچی یا اشکان دارد.

جالب اینکه سید مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس درخصوص درخواست گل محمدی از فدراسیون فوتبال مبنی بر همکاری با این باشگاه برای جذب یک بازیکن خارجی، توضیح داد: «هر چیزی گل محمدی بگوید را دنبال می‌کنیم. ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها