کد خبر : 67238

جزئیات پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران + آدرس سایت ثبت نام

جزئیات پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران + آدرس سایت ثبت نام

بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است:"در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

 مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها