کد خبر : 67214

بمب نقل و انتقالاتی استقلال را بیشتر بشناسید

بمب نقل و انتقالاتی استقلال را بیشتر بشناسید

امین قاسمی‌نژاد خرید ۳۴ ساله تیم استقلال که با حواشی خاصی به این تیم پیوست مازندرانی و جزو بازیکنان قد بلند این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرورزشی ، امین قاسمی‌نژاد که از ۸ سال پیش به طور رسمی فوتبالش را از باشگاه گیتی پسند در لیگ آزادگان شروع کرد پس از دو فصل بازی برای این تیم در لیگ آزادگان در ابتدای لیگ شانزدهم برتر به تیم ماشین سازی تبریز پیوست و در ۲۸ بازی برای این تیم به مدت ۲۳۷۳ دقیقه در ترکیب این تیم تبریزی به میدان رفت.

فوتبالیست متولد شهر بابل با قدی ۱۸۲ سانتی متری است که در همان فصل اول حضورش در لیگ برتر توانست در پست هافبک تهاجمی شش گل برای تیم تبریزی به ثمر برساند.

آمار گلزنی بهتر از قایدی و مطهری

این هافبک تهاجمی در ابتدای لیگ هفدهم به مشهد و تیم شهر خودرو رفت و توانست در چهار فصل متوالی جمعا ۳۰ گل برای تیم شهرخودرو به ثمر برساند. یعنی بطور میانگین هر فصل بیش از ۷ گل برای این تیم زد و این در حالی است که مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری بهترین گلزنان استقلال در فصل گذشته هر یک به تنهایی تنها ۷ گل برای استقلال به ثمر رسانده بودند.

کمتر آسیب می‌بیند

آمار تعداد بازی‌های قاسمی‌نژاد در ترکیب تیم شهرخودرو به ترتیب در فصول هفدهم تا بیستم ۲۸، ۳۰، ۲۵ و ۲۳ هفته بوده که مشخص می‌کند این بازیکن همواره در این چهار سال جزو نفرات اصلی تیم شهر خودرو به شمار می‌رفته و از آن دسته بازیکنانی نیست که دائماً مصدوم می‌شوند.

گلزن و گلساز

قاسمی‌نژاد در لیگ برتر هجدهم و بیستم در هر فصل برای شهرخودرو ۱۱ گل به ثمر رسانده و آمار پاس گل‌های زیادی هم از خود برجای گذاشته است که نشان می‌دهد یک هافبک گلزن و گلساز به شمار می‌رود.

بازیکن محکم و البته خشن

نکته قابل توجه دیگر درباره قاسمی‌نژاد تعداد اخطارهای دریافتی اش از داوران است که نشان می‌دهد او بازیکنی خشن است. قاسمی‌نژاد در اولین فصل حضورش در باشگاه شهر خودرو هشت کارت زرد دریافت کرد. او فصل گذشته پنج بار با اخطار داوران مواجه شد که نشان می‌دهد فوتبالیستی است که محکم بازی می‌کند و در فضای پشت مهاجمان استقلال می‌تواند به خوبی با هافبک‌های دفاعی تیم رقیب درگیر شود.

دارای تجربه آسیایی

قاسمی‌نژاد راست پا است و در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا نیز همراه با تیم شهر خودرو ۷ بازی در آسیا انجام داده و ۵۹۵ دقیقه در آن مسابقات به میدان رفته است که مشخص می‌کند تجربه بین‌المللی اش نیز کم نیست. قاسمی‌نژاد در لیگ قهرمانان آسیا یک گل هم به تیم الرفاعی بحرین زده است.

تخصص ویژه در بازی با سپاهان

از جمله گل‌های زده قاسمی‌نژاد به تیم‌های مطرح می‌توان به گل فصل گذشته او به تیم پرسپولیس در لیگ برتر بیستم و البته ۴ گلی که به تیم سپاهان در ۴ فصل مختلف به ثمر رسانده اشاره کرد. قاسمی‌نژاد ابتدا در لیگ برتر شانزدهم با پیراهن ماشین‌سازی‌تبریز دروازه سپاهان را در پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل سپاهان گشود. او در لیگ هفدهم در پیروزی چهار بر صفر شهرخودرو مقابل سپاهان یکی از گل زنان تیم شهرخودرو بود. این بازیکن سپس در لیگ برتر هجدهم در مصاف با سپاهان تک گل تساوی بخش شهرخود را به ثمر رساند تا تیمش بازنده نباشد. این فوتبالیست بابلی در  فصل بیستم هم در دیداری که شهر خودرو ۳ بر یک سپاهان را شکست داد گل زد. امین قاسمی‌نژاد در آن دیدار اولین گل تیمش در دقیقه ۲۹ را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سپاهان کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها