کد خبر : 67192

پشت پرده روی هوا زدن هافبک استقلال توسط سپاهان

پشت پرده روی هوا زدن هافبک استقلال توسط سپاهان

سپاهان اصفهان این روزها چراغ خاموش و بی‌هیاهو بازیکنان مدنظرش را جذب می‌کند که مسعود ریگی یکی از خریدهای خوب زردپوشان طی روزهای اخیر بود.

به گزارش جام جم ، این روزها، سپاهان بی سر و صدا بازیکن نامی می‌گیرد. بعد از جذب فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو، نوبت به مسعود ریگی رسید؛ یکی از بهترین و اثرگذارترین بازیکنان فصل گذشته استقلال. آنها از شکاف ایجاد شده بین استقلال و هافبک دفاعی‌اش نهایت استفاده را بردند و روی هوا این بازیکن را زدند.

جدایی ریگی و استقلال عجیب بود. طرفین اصلا به مذاکره جدی نرسیدند اما جدی جدی تن به جدایی دادند.بعد از پایان فصل گذشته، فرهاد مجیدی با هافبک دفاعی تیمش تماس گرفت که «بیا برای تمدید با باشگاه و آقای مددی مذاکره کن.» ریگی که مثل دیگر بازیکنان از مدیریت باشگاه ناراضی بود، به مجیدی گفت: «آقا فرهاد بازیکنان قول و قرار گذاشته‌اند با آقای مددی پای میز مذاکره ننشینند. چون بچه ها قول داده اند من نمی‌توانم خلاف گفته آنها عمل کنم.» مجیدی بعد از شنیدن حرف های ریگی به او گفت: «فکرهایت را کن و جواب بده.»

هافبک دفاعی استقلال تصور می‌کرد مشکلات کادر فنی و مدیریت پابرجاست اما خبر نداشت این دو تبدیل به رفقای هم شده و مشکلات را موقتا کنار گذاشته‌اند. بعد از این مذاکرات دیگر صحبتی بین استقلال و ریگی نشد تا اینکه مددی اعلام کرد رقم پیشنهادی او بالاست. ریگی هم در واکنش به این موضوع گفت اصلا رقم به استقلال نداده است. استقلالی ها تصور می کردند او بالاتر از 5 میلیارد می خواهد. شاید این را غیرمستقیم از فرد دیگری شنیده بودند. امسال مددی اعلام کرده بالاترین مبلغی که می توانند بدهند5+2 میلیارد است. 5 میلیارد قرارداد، دو میلیارد آپشن. در هر صورت وقتی ریگی حرف های روز جمعه مددی را شنید، دیگر سپاهان را منتظر نگذاشت و قراردادش را با این باشگاه نهایی کرد. رقمی که این باشگاه اصفهانی به ریگی پیشنهاد داد به نظر می رسد به مراتب بالاتر از سقف قرارداد استقلال باشد به همین دلیل ریگی اعتقاد داشت به خاطر نماندن در استقلال ضرر نکرده، بلکه سود خوبی هم کرده است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها