کد خبر : 67144

دردسر بزرگ پیش پای استقلال برای تمدید قرارداد مسعود ریگی

دردسر بزرگ پیش پای استقلال برای تمدید قرارداد مسعود ریگی

یکی از بازیکنانی که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده مسعود ریگی است.

به گزارش ایران ورزشی، هافبک دفاعی فعالی که در سال‌های اخیر توانسته انتظارات را تا حدی برآورده سازد. گرچه ریگی در طول دوران بازی‌اش برای استقلال گاه فراز و نشیب‌هایی هم داشت اما به طور کلی توانست خود را به عنوان یک هافبک تأثیرگذار در استقلال مطرح سازد. به همین دلیل پرکردن جای خالی ریگی برای باشگاه استقلال دشوار خواهد بود بخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس نیز رضا اسدی یکی از گزینه‌های مد نظر استقلال برای پرکردن جای خالی ریگی را جذب کرد و حالا استقلال گزینه آنچنانی برای جانشینی ریگی ندارد. 

چنانچه ریگی از استقلال جدا شود، دردسر مدیران باشگاه استقلال برای پرکردن جای خالی این بازیکن تازه شروع خواهد شد و سران باشگاه استقلال باید به سرعت تکلیف این بازیکن را مشخص کنند. ریگی از باشگاه الشحانیه قطر پیشنهاد بازی دریافت کرده و اگر در روزهای آتی به این تیم ملحق شود کار استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن بسیار دشوار خواهد شد. از سوی دیگر باشگاه سپاهان نیز ریگی را می‌خواهد و مذاکراتی هم با این بازیکن انجام داده اما هنوز هافبک میانی استقلال پاسخی به این پیشنهاد نداده و به نظر می‌رسد اگر با استقلال تمدید نکند پیوستن به باشگاه قطری الشحانیه برایش اولویت است. 

به هرحال سرنوشت ریگی با استقلال به زودی مشخص خواهد شد و مدیران این باشگاه باید تا زمان حضور در استقلال در تعیین تکلیف این بازیکن سرعت عمل به خرج دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها