کد خبر : 67138

شیمبا را استقلالی بدانید / جعفر سلمانی گزینه 90 درصدی استقلال

شیمبا را استقلالی بدانید / جعفر سلمانی گزینه 90 درصدی استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت: در نقل و انتقالات طوری عمل می‌کنیم که در بازی‌های آسیایی و لیگ برتر پیش رو موفق باشیم.

مددی در مورد انتقال مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات بیان کرد:  :قایدی را با رقم بالایی به تیم شباب الاهلی انتقال دادیم. راه‌های درآمدزایی به خصوص در باشگاه ایرانی کم است. یکی از راه‌های در آمدزایی ترانسفر بازیکن است که با نظر هیئت مدیره و کادر فنی قایدی را ترانسفر کردیم و رقم انتقال قابل توجه ای به دست آوردیم . شیمبا را باید بازیکن استقلال دانست و مذاکرات نهایی با او انجام شده است.

او درباره جذب امین قاسمی نژاد گفت: قاسمی نژاد در ابتدا مشکل دریافت رضایت نامه داشت و رقم دریافت رضایت نامه این بازیکن برای ما قابل قبول نبود و در نهایت قاسمی نژاد درباره رضایت نامه خود با باشگاه سابق خود به توافق رسید و ما نسبت به جذب او اقدام کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مشکلی در جذب بازیکن خارجی نداریم، چون پرونده باز قطعی در فیفا نداریم. یک پرونده در دیوان عالی است که هنوز قطعی نشده است.

او ادامه داد: با شیمبا نهایی کردیم و به دنبال جذب یک بازیکن شاغل در لیگ پرتغال هستیم و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن را هم جذب می‌ کنیم. با نظر سرمربی خط حمله تقویت می‌شود و مشکلی نداریم.

او درباره وضعیت دروازه بانان تیم استقلال گفت: حسینی، رضاوند و یزدانی با ما تمدید کرده اند. میلیچ، دیاباته، قایدی و نادری خروجی‌های ما هستند. حسین زاده، رضایی، آقاسی، نیک نفس، آزادی و قاسمی نژاد را جذب کرده ایم. با سلمانی، حردانی، شیمبا و جلالی در حال مذاکره هستیم. مظاهری با ما قرارداد دارد و باید دید در روز‌های آتی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مدیرعامل استقلال درباره مذاکره با جعفر سلمانی گفت: ۹۰ درصد راه را رفته ایم، اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم استقلالی می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دستیار ایتالیایی که مجیدی می‌خواست چه شد خاطر نشان کرد: قرارداد نهایی با گابریل پین ویرایش نهایی شد، ۳ روز پیش این قرارداد ارسال شده، منتظریم که ارسال کند و قرارداد امضا شود.

وی همچنین درباره وضعیت مالی استقلالی‌ها خاطرنشان کرد: با نشست‌هایی که داشتیم حامیان مالی قول همکاری دادند. این که مشکل مالی نباشد این طور نیست، اما باید مدیریت کنیم و کار‌ها را پیش ببریم. در این فصل شرایط خاصی پیش آمد که برخی رقبا به نوعی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب برخی بازیکنان دچار مشکل شدیم. ما به اقیانوس مالی متصل نیستیم؛ یا حامی مالی داریم یا ترانسفر. نه حواله خودرو داریم نه دلار، هرچه هست قرارداد است. سعی کردیم قرارداد پایه بگذاریم و مبلغی را بر اساس عملکرد ببینیم. به این طریق عدد پایه هم در نظر گرفته شد.

وی درباره اینکه آیا این روش موفقیت آمیز بود تصریح‌کرد: سخت بود، چون رقبا اعدادی را پیشنهاد می‌دادند که در توانمان نبود، اما اینجا استقلال است و هر کسی عرق دارد باید گذشت کند.

مددی درباره وضعیت اسماعیلی و مطهری بیان کرد: این ۲ بازیکن در لیست تمدیدی‌ها نیستند، سرمربی تیم روی آن‌ها نظری ندارد و احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. مسعود ریگی هم رقم قرارادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.

مدیرعامل استقلال درباره مشکل کمپ حجازی خاطرنشان کرد: تا سال ۱۴۰۰ این کمپ در اجاره بخش خصوصی است. یکی، ۲  بار با شخصی که کمپ را اجاره کرده وارد مذاکره شدیم تا اقاله کنیم، نپذیرفت. باید منتظر شویم زمان اجاره به پایان برسد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها