کد خبر : 67109

حرف های باورنکردنی فرزاد مجیدی درست بعد از عقد قرارداد با قاسمی نژاد

حرف های باورنکردنی فرزاد مجیدی درست بعد از عقد قرارداد با قاسمی نژاد

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی متوجه شدیم قاسمی نژاد فسخ قراردادش را دارد تمام تلاشمان را در سکوت به کار گرفتیم.

به گزارش خبرورزشی ، فرزاد مجیدی پس از عقد قرارداد امین قاسمی نژاد با باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقی بود که باید نیم‌فصل گذشته انجام می‌شد اما به گذشته اصلا فکرنمی‌کنیم. قاسمی‌نژاد یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار است. هر تیم و مربی دوست دارد این بازیکن را داشته باشد. او خودش عاشق این تیم و پیراهن است.

وی تصریح کرد: از دیروز که متوجه شدیم فسخ قراردادش را دارد، با نظر سرمربی تیم تمام تلاشمان را در سکوت به کار گرفتیم. خواسته هوادارانمان این بود. در این ۲۴ساعت پای کار بودیم. خود امین هم این تیم را دوست داشت. خواستیم کار عملی شود بعد رسمی کنیم. هواداران بدانند که ما اینجا هستیم تا خواسته آن‌ها را برآورده کنیم.

مجیدی در مورد اینکه قاسمی نژاد دو روز پیش اعلام کرد سوتفاهمی به وجود آمد و برطرف شد در حالیکه فرهادمجیدی اعلام کرد قاسمی‌نژاد در لیست من جایی ندارد و آیا این اتفاق به نوعی زرنگی در بازار نقل و انتقالات بود، گفت: کارم این است که تیم را مدیریت کنم و هر کجا که منافع تیم در میان باشد ورود می‌کنم. مخصوصا جایی که هواداران یکطرف قضیه باشند، از آن‌ها دفاع می‌کنم. نقل و انتقالات یک‌ جنگ و دربی بود که بردیم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی از ابتدای نقل و انتقالات بود و تیم را بست و حالا بهانه‌های مربیان قبلی مبنی بر اینکه تیم تضعیف شده وجود ندارد، عنوان کرد: اصلا در مورد گذشته صحبت نمی‌کنم. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم. یکی دو روز بعد از بازی فولاد با نظر سرمربی شبانه روزی کار کردیم. بازی‌ها و بازیکن‌ها را دیدیم. برای هر بازیکنی که قرارداد بسته شد حتما برنامه‌ای وجود دارد. امیدوارم خواسته هواداران که موفقیت استقلال است را برآورده کنیم.

مجیدی در خصوص استرس هواداران برای تمدید قرارداد ریگی و اسماعیلی، گفت:  درمورد بازیکنانی که صحبت می‌شود، هرکدام قطعی شود در خدمتتان هستیم. روی لیست سرمربی بحث و مذاکره می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها