کد خبر : 67079

مهاجم 38 ساله خارجی خیلی نزدیک به استقلال

مهاجم 38 ساله خارجی خیلی نزدیک به استقلال

مذاکرات باشگاه استقلال با مهاجم 38 ساله تیم فولاد به نتایج قابل قبولی رسیده و این بازیکن برزیلی به احتمال زیاد فصل بیست و یکم در ترکیب آبی‌ها به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایران ورزشی، مدل بازی شیمبا شاید شباهت‌هایی به شیخ دیاباته داشته باشد اما به طور قطع این مهاجم کهنه کار برای استقلال قایدی نخواهد شد و اگر مجیدی به دنبال پرکردن جای خالی ستاره فصل پیش است باید سراغ دیگر گزینه‌ها برود که لااقل از لحاظ شکل بازی تا حدی به مهاجم جدا شده، نزدیک باشند. 

البته این احتمال هم پررنگ است که مأموریت نقل و انتقالاتی برای پرکردن جای قایدی به سرانجام نرسد و آنگاه استقلال باید به سمت تغییر تاکتیک خود برود و طوری بازی کند که بازیکنی همچون شیمبا بتواند با دیگر بازیکنان هماهنگ شود و به سرعت در تاکتیک استقلال جا بیفتد.

استقلال در حالی به شیمبا نزدیک می‌شود و احتمالاً با او قرارداد خواهد بست که در نیم فصل هیاهوی بسیاری بر سر جذب امین قاسمی‌نژاد شد و فضا به سمتی رفت که همگان تصور می‌کردند این مهاجم که فصل پیش برای پدیده بازی می‌کرد به طور قطع در سبد خرید استقلال قرار خواهد گرفت اما در کمال شگفتی، فرهاد مجیدی که در نیم فصل به شدت خواستار جذب این بازیکن بود، اعلام کرد که علاقه‌ای به جذب قاسمی‌نژاد ندارد! مجیدی به جای قاسمی‌نژاد دست روی مهاجمی گذاشت که از لحاظ سنی پیرتر از قاسمی‌نژاد هم هست و باید دید که تجربه بازی با چنین بازیکنی آیا در استقلال خاطره‌انگیز خواهد بود یا اینکه آبی‌ها از جذب این مهاجم نتیجه دلخواه را به دست نخواهند آورد؟!

لازم به ذکر است که استقلال، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و محمد آزادی را هم در اختیار دارد و بنا است از سلمانی نیز در خط حمله استفاده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها