کد خبر : 67067

کارلوس کی روش گفت برو استقلال

کارلوس کی روش گفت برو استقلال

سرمربی وقت تیم ملی به این ستاره خلاق و تکنیکی پیشنهاد داده بود راهی استقلال و شاگرد علیرضا منصوریان شود اما ...

به گزارش ورزش سه ، سروش رفیعی هافبک وقت پرسپولیس پیش از اعزام تیم ملی ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای عجیب مدعی شد نتایج این تیم ملی در جام ملت‌ها برایش اهمیتی ندارد.

در آن مقطع دوگانه شدیدی بین هواداران پرسپولیس و کارلوس کی‌روش شکل گرفته و درگیری‌های سرمربی تیم ملی با برانکو شکاف بزرگی در فوتبال ایران ایجاد کرده بود. هواداران تیم‌های دیگر نیز به نوعی با یکدیگر متحد شده و طرفداران پرسپولیس را به عدم حمایت از تیم ملی متهم می‌کردند.

اما این مصاحبه سروش رفیعی در حالی انجام شد که چهار سال قبل کارلوس کی‌روش تلاش زیادی برای فراهم کردن شرایط اعزام این بازیکن به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا انجام داده بود و به نظر می‌رسید رابطه بسیار خوبی بین کی‌روش و سروش برقرار است و به همین دلیل مصاحبه سروش رفیعی در آن مقطع تعجب بسیاری را برانگیخت.

این بازیکن به زعم خودش، پرده از راز اتفاقات آن مقطع برداشت. رفیعی مدعی شد در فصل نقل و انتقالات سال ۹۵ و هنگامی که قصد جدایی از تراکتور را داشته از کارلوس کی‌روش برای انتخاب تیم بعدی خود مشورت خواسته است. سرمربی وقت تیم ملی به سروش رفیعی پیشنهاد داده راهی استقلال شده و شاگرد علیرضا منصوریان شود. اما هافبک خلاق تیم ملی علاقمند به انتقال به پرسپولیس بوده و به همین دلیل در نهایت انتقال به این باشگاه را انتخاب کرده است. البته سروش رفیعی مدعی شد بعدها از کی‌روش شنیده که مشکلی به خاطر این انتخاب وجود نداشته است.

سروش رفیعی در این باره گفت: با توجه به اینکه در آن فصول بازیکنان زیادی از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند، او تصور نمی‌کرده انتقال به این تیم باعث شود دیگر شانس بازی کردن برای تیم ملی را نداشته باشد. اما در نهایت این اتفاق رخ داده و سروش رفیعی به زعم خودش علیرغم نمایش‌های خوب در لباس پرسپولیس به نوعی در لیست سیاه کی‌روش قرار گرفته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها