کد خبر : 67031

مدیرعامل استقلال رفتارهای رشید مظاهری را تلافی کرد

مدیرعامل استقلال رفتارهای رشید مظاهری را تلافی کرد

رشید مظاهری در طول فصل بیستم اختلاف‌های بسیاری با مدیرعامل باشگاه استقلال داشت. تنش‌های مظاهری و مددی از همان ابتدای فصل آغاز شد و مدیرعامل استقلال بعد از اینکه صندلی مدیریت این باشگاه را تصاحب کرد از آقای دروازه‌بان خواست قراردادش را کاهش دهد تا تعادل میان دستمزدهای بازیکنان برقرار شود اما مظاهری به شدت با این درخواست مخالفت کرد و حاضر به انجام این کار نشد.

به گزارش ایران ورزشی، در میانه‌های فصل نیز باشگاه استقلال در پرداخت حقوق دروازه‌بان خود هرگز منظم نبود و بخشی از مطالبات رشید را پرداخت نکرد تا کدورت‌ها میان دو طرف اوج بگیرد.

مظاهری به همین دلیل در صفحه‌ شخصی‌اش به دفعات مطالبی را علیه مدیریت باشگاه استقلال منتشر کرد که این رفتار سبب شد مدیرعامل باشگاه استقلال در نهایت دست به اقدامی تلافی جویانه بزند و بعد از تمدید قرارداد حسینی و آسوده شدن خیال استقلال از داشتن یک دروازه‌بان مطمئن به مظاهری اعلام کند که درباره قراردادش هراقدامی که مناسب می‌داند را انجام دهد.

حتی وکیل مظاهری در این راستا مصاحبه‌ای انجام داده و صراحتاً از این جمله مددی به مظاهری رونمایی کرد: هر جا می‌خواهی برو و قراردادت را فسخ کن!

این ادبیات نشان می‌دهد که باشگاه استقلال و شخص احمد مددی تمایلی به تداوم همکاری با رشید مظاهری ندارد. حتی فرهاد مجیدی نیز طی تماس‌هایی که با مظاهری داشته به این دروازه‌بان اعلام کرده از طریق باشگاه پیگیر وضعیتش باشد که همین موضوع هم نشان می‌دهد تمدید قرارداد مظاهری از عهده سرمربی استقلال تا حدی زیادی خارج شده و مظاهری با سرنوشتی نسبتاً مبهم مواجه شده است.

این ماجرا ممکن است مظاهری را به سمت درهای خروجی استقلال سوق دهد و باید دید که دروازه‌بان استقلال در روزهای آتی چه استراتژی را در پیش خواهد گرفت. اگر او به دنبال ماندن در استقلال باشد به لحاظ قانونی مشکلی از این بابت پیش رویش نیست؛ چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما اگر بخواهد این باشگاه را ترک کند ممکن است با اقدامات بازدارنده تازه‌تری از سوی مدیرعامل استقلال نیز مواجه شده و مددی به رغم آنکه به این دروازه‌بان گفته قراردادت را فسخ کن، در عمل برگه فسخ قرارداد مظاهری را به وی ندهد. به هرحال در روزهای آتی همه چیز روشن خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها