کد خبر : 67030

صدای پای نکونام اطراف باشگاه استقلال / مددی تکذیب کرد مجیدی به باشگاه نــرفت!

صدای پای نکونام اطراف باشگاه استقلال / مددی تکذیب کرد مجیدی به باشگاه نــرفت!

طبق روال روزهای اخیر که فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال می‌رفت و همراه با مدیران باشگاه امور نقل و انتقالاتی را پیگیری می‌کرد اما براساس اخباری که روز گذشته (سه‌شنبه) از باشگاه استقلال بیرون آمد، مجیدی بعد از چند روز حضور مداوم در در باشگاه و پیگیری امور نقل و انتقالاتی از حضور در باشگاه خودداری کرد.

به گزارش ایران ورزشی، برخی این اقدام را ناشی از انتخاب جواد زرینچه و نادیده گرفتن نظر او درباره انتخاب سرپرست آینده تیم استقلال می‌دانند. حتی غیرمستقیم از قول مجیدی نوشته بودند که اگر فرزاد در پست سرپرستی استقلال نباشد، او نیز از سمتش استعفا خواهد داد.

این خبر ساعاتی در فضای مجازی نیز چرخ زد اما باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اقدام به تکذیب این خبر کرد و موضوع برکناری یا استعفای مجیدی را زاییده ذهن حاشیه سازان دانست.

به موازات این خبر اما شایعاتی پیرامون مذاکره احمد مددی با جواد نکونام در یک هتل مجلل تهران هم به گوش رسید که انتشار این خبر نیز ساعاتی ذهن هواداران استقلال را درگیر خود کرد؛ خبری که از همان ابتدا نیز مشخص بود صحت ندارد و مسلماً اگر مدیران استقلال بخواهند با نکونام بر سر مربیگری در استقلال به توافق نهایی برسند، در نقطه‌ای با این مربی نشست برگزار می‌کنند که هیچ‌کس بویی از آن نبرد و این همه جنجال به پا نشود.

 حتی می‌شود این موضوع را به شکل تلفنی نیز پیش برد اما شایعه‌سازان از برگزاری نشست در یکی از هتل‌های تهران خبر دادند تا احمد مددی بار دیگر ناچار به تکذیب این خبر شود و اعلام کند که هرگز با نکونام نشستی نداشته و برکناری مجیدی خبری ساختگی است.

در این میان سکوت فرهاد مجیدی نیز این سؤال را به وجود آورد که چرا سرمربی استقلال درباره شایعه استعفایش هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟ تکذیب این خبر در واقع باید از سوی دو طرف انجام می‌شد اما فقط باشگاه استقلال بود که ماجرا را تکذیب کرد و فرهاد مجیدی هیچ واکنشی به شایعه کناره‌گیری‌اش نشان نداد تا این ذهنیت نیز تقویت شود که شاید سرمربی استقلال در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده که با استقلال ادامه ندهد! بی‌تعارف اتفاقات روزهای اخیر نشان از احتمال تغییراتی در باشگاه استقلال دارد و بعید نیست که بعد از بازی با الهلال شاهد بروز تحولاتی در این باشگاه باشیم. برخی بر این باورند که تغییرات به کادر فنی محدود خواهد بود و جواد نکونام که قراردادش را با فولاد خوزستان تمدید نکرد، گزینه نهایی خواهد بود.

برخی نیز بر این باورند اگر قرار بر تغییراتی در باشگاه باشد، خود مددی را هم در بر خواهد گرفت و با انتخاب وزیر جدید باشگاه استقلال به سمت تحولات چشمگیرتر سوق داده خواهد شد.

هر آنچه هست اما مسلماً باشگاه استقلال باید تکلیف خود را به زودی روشن کند. اگر مدیران استقلال در سطوح بالاتر تمایلی به ادامه همکاری با مجیدی ندارند باید به سرعت تکلیف استقلال را روشن کنند، اگر هم مددی به حمایت از مجیدی اعتقاد دارد باید اقداماتی شود که این حواشی از استقلال فاصله بگیرد.

استقلال به زودی با الهلال بازی دارد و اهمیت این بازی ایجاب می‌کند که مدیران باشگاه استقلال دور و بر این تیم را از بروز این قبیل حواشی پاک کنند. استقلال بازی مهم و استراتژیکی پیش رو دارد و اگر مجیدی بتواند استقلال را سمت پیروزی در این بازی سوق دهد بسیاری از حواشی از استقلال دور خواهد شد و جایگاه او نیز محکم‌تر از هر زمان دیگری می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها