کد خبر : 67026

فقط یک قدم تا پرسپولیسی شدن دانشگر مانده بود

فقط یک قدم تا پرسپولیسی شدن دانشگر مانده بود

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که محمد دانشگر مدافع استقلال خیلی خیلی به پرسپولیس نزدیک شده بود اما مشورت با یک پیشکسوت آبی او را منصرف کرد!

به گزارش خبرورزشی، محمد دانشگر مدافع استقلال یکشنبه گذشته با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت را فسخ کرد.

دانشگر پیش از حضور در سازمان لیگ به باشگاه استقلال رفته بود اما پس از صحبت با مدیران این باشگاه با ناراحتی ساختمان باشگاه را ترک کرد. او بسیار عصبانی و ناراحت دفتر باشگاه استقلال را ترک کرد تا قراردادش را فسخ کند اما اصل ماجرا چه بود؟

چندی پیش محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داد. ظاهرا دانشگر تصمیم داشت از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند.

این درحالی بود که این مدافع پرسروصدا هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به واسطه بند قراردادش می‌توانست در صورت عدم دریافت مطالبات خود از این تیم جدا شود. پس از پایان مهلت ۱۰ روزه، محمد دانشگر به دفتر باشگاه استقلال رفت تا ملاقاتی با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه داشته باشد.

شنیدیم محمد دانشگر وقتی وارد دفتر باشگاه می‌شود و سراغ مدیرعامل را می‌گیرد به او می‌گویند بنشیند تا صدایش کنند. ظاهرا حدود یک ساعتی این مدافع معطل می‌شود و همین اتفاق عصبانیت او را به دنبال داشته که به سرعت از دفتر باشگاه خارج شده و با مدیربرنامه‌هایش تماس می‌گیرد. دانشگر از یک طرف به دلیل معطلی پشت در اتاق مددی به دنبال فسخ یک طرفه قراردادش می‌رود و از طرف دیگر به مدیربرنامه‌هایش اطلاع می‌دهد که حاضر است پرسپولیسی شود!

این رفتار احساسی ناشی از عصبانیت به گوش یحیی گل محمدی می‌رسد. سرمربی پرسپولیس که هنوز نحوه جدایی محمد نادری و استقلالی شدن مدافع چپ سابق خودش را فراموش نکرده تلویحا برای قرمزپوش شدن این بازیکن چراغ سبز نشان می‌دهد.

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با دانشگر آغاز و به نتایج خوبی هم منجر می‌شود اما ناگهان تماس یک پیشکسوت مهم و تأثیرگذار استقلال با محمد دانشگر این بازیکن را از رفتن به اردوگاه رقیب منصرف می‌کند تا مصاحبه کرده و بگوید: با فرهاد مجیدی صحبت کردم و او مشکلم را حل کرد. یک مشکل کوچک بود که حل خواهد شد. بحث گرفتن عکس و این چیزها نبود و بیشتر از این صحبت نمی‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها