کد خبر : 67016

مجیدی حساب مظاهری را کف دستش گذاشت

مجیدی حساب مظاهری را کف دستش گذاشت

استقلالی‌ها بعد از حفظ سید حسین حسینی ترجیح دادند با رشید مظاهری ادامه ندهند.

به گزارش خبرورزشی، وکیل رشید مظاهری اعلام کرد که احمد مددی به آنها گفته بروید قرارداد رشید را فسخ کنید و این درحالی است که مظاهری یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد.

ظاهرا اختلافات مالی طرفین حل نشده و استقلالی‌ها قید مظاهری را زدند.

پیش از این اتفاقات استقلال با علیرضا رضایی دروازه بان پیکان قرارداد بسته بود و به نظر می رسد با ماندن حسینی استقلالی‌ها قید رشید مظاهری را زده‌اند که دلیل عمده آن می‌تواند بالا بودن رقم قرارداد این دروازه بان باشد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در مورد اینکه رشید مظاهری در باشگاه امروز دلخور شد ولی اکنون در تمرین حضور دارد و شرایط او و استقلال به کجا خواهد رسید، گفت: این مسئله به خود او و باشگاه بستگی دارد من دخالت نمی‌کنم اما علیرضا رضایی دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم با نظر خودم جذب شده است و به او اعتقاد دارم  او دروازه‌بان آینده تیم ملی است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری با باشگاه استقلال قراردادشان تمدید نشده است، گفت: من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده است. قرارداد ۵ میلیارد تومانی و ۲ میلیارد تومان هم خارج از باشگاه، وقتی بازیکنی قرارداد ۷ میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد. من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اینکه بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسائل مالی در استقلال باشد را قبول ندارم. هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق و تعصب در این تیم مهم است از همین بازیکنانی که تمدید کرده‌ام بپرسید. شخصاً در جلسه بودم و شفاف صحبت کردم هیچ چیزی جز صداقت نمی‌گویم. اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور قراردادشان یکسان است. هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد، هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها