کد خبر : 67014

مددی گفت قرارداد رشید را فسخ کنید و به سلامت

مددی گفت قرارداد رشید را فسخ کنید و به سلامت

وکیل دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: مددی رسما به مظاهری اعلام کرد که قراردادش را فسخ کند و از تیم جدا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وکیل رشید مظاهری درباره شرایط این دروازه بان گفت: هفته گذشته صحبتی را با مدیریت باشگاه انجام دادیم. الان هم به باشگاه آمدیم و درباره مشکلات رخ داده در طول فصل صحبت کردیم. طبق صحبت‌های انجام شده قرار شد ۱۰ روز به باشگاه فرصت دهیم. طی یکی، دو روز گذشته با مجیدی صحبت کردیم و او به ما اعلام کرد جواب نهایی به ما خواهد گفت و مدیریت به ما اعلام کرد خودتان مشکل را حل کنید و کاری از دست ما بر نمی‌آید.

او ادامه داد: در جلسه امروز ساعت‌ها منتظر مددی شدیم. چند روز اخیر خیلی بر ما سخت گذشت و با سر درد از باشگاه بیرون آمدم چرا که مددی به ما گفت بروید و فسخ کنید و به سلامت و این صحبت نهایی مددی بود. ما برای حل مشکل آمدیم و اعلام کردیم تمایل داریم مظاهری بماند، اما مدیر عامل باشگاه از ما خواست به دنبال فسخ قرارداد برویم.

وکیل مظاهری گفت: مجیدی هم به ما گفت با مددی صحبت کنیم. فکر می‌کنم مدیریت و هیئت مدیره با تصمیماتی که لحاظ می‌کنند علاقه به ادامه همکاری با مظاهری ندارند. ما با احترام صحبت کردیم، اما مددی ما را تهدید کرد و او گفت تا ۳ ماه دیگر اقداماتی را انجام می‌دهم.

او درباره اینکه آیا مظاهری خواهان افزایش قراردادش شده است گفت: طبق قراردادی که با سعادتمند داشتیم به احترام باشگاه بخشی از رقم قرارداد را در مدیریت مددی کسر کردیم و آپشن‌ها حذف شد. در طول فصل به خاطر مشکلات مالی باشگاه شکایتی انجام ندادیم در صورتی که نیم فصل می توانستیم فسخ کنیم. مظاهری در تمرینات حضور داشت. ما تا آخر فصل تحمل کردیم و توقع داشتیم باشگاه به ما احترام بگذارد، اما اینکه بگویند فسخ کنیم دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

او درباره بازگشت حسینی و جذب دروازه بان جدید افزود: این موضوعات روی ما اثر ندارد. حق فسخ قانونی داریم. اگر شرایط طوری پیش برود که بخواهند مصاحبه کنند پیگیری می‌کنیم. من هوادار استقلال هستم و توقع بی احترامی نداشتم. مددی رسما به ما گفت خوش آمدید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها