کد خبر : 66997

سرپرست استقلال صبح حکم گرفت عصر استعفا کرد!

سرپرست استقلال صبح حکم گرفت عصر استعفا کرد!

در حالی که زمان آنچنانی تا بازی استقلال مقابل الهلال عربستان باقی نمانده، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره جواد زرینچه را به عنوان سرپرست استقلال معرفی کرد.

به گزارش ایران ورزشی، انتخابی که روشن نیست با تأیید فرهاد مجیدی و خواست قلبی او انجام شده باشد یا خیر؟! معمولاً فرهاد مجیدی روی انتخاب سرپرست تیم وسواس بسیاری از خود نشان می‌دهد و در ایامی که به عنوان سرمربی بر مسند کار قرار داشته تلاش کرده افرادی در این پست قرار بگیرند که با او رابطه خوبی داشته باشند.

اما عصر دیروز جواد زرینچه در مصاحبه‌ای اعلام کرد در این برهه نمی‌تواند به استقلال کمک کند و در اقدامی عجیب نیامده استعفا داد تا شایعات عدم هماهنگی او و فرهاد مجیدی دوباره به گوش برسد. زرینچه در دوران سرمربیگری استراماچونی نیز به عنوان سرپرست در استقلال فعالیت کرد که در روزهای پایانی فعالیت او تنش‌های زیادی میان وی و برخی مدیران باشگاه استقلال به وجود آمد که سرانجام همین موضوعات سبب شد وی از سمتش کنار برود. 

زرینچه در کارنامه همکاری خود با باشگاه استقلال سابقه حضور به عنوان مربی روی نیمکت را هم دارد. او روزگاری به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره نیز در باشگاه استقلال ایفای نقش کرد اما جالب است بدانید که زرینچه در آخرین مصاحبه‌های خود تأکید کرده بود که دیگر دوست ندارد در پست‌‌‌های این چنینی حضور یابد و بیشتر دوست دارد به عنوان مربی در استقلال به فعالیت ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها