کد خبر : 66995

پنهان‌کاری و بازی با افکار عمومی به سبک استقلال در ماجرای مهدی قایدی

پنهان‌کاری و بازی با افکار عمومی به سبک استقلال در ماجرای مهدی قایدی

مهدی قایدی در حالی که با استقلال قرارداد داشت خودش خبر از جدایی داد آن هم در شرایطی که باشگاه سکوت پیشه کرده و اطلاع‌رسانی درستی انجام نداد.

به گزارش تسنیم، مهدی قایدی دیروز با انتشار پُستی خبر جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را اعلام کرد. نکته قابل تأمل، سکوت عجیب باشگاه استقلال در روزهای گذشته بود. این باشگاه یکبار هم در رابطه با وضعیت قایدی اطلاع رسانی نکرد تا هواداران از طریق خود بازیکن متوجه جدایی ستاره استقلال شوند.

مدیران استقلال بارها اعلام کرده بودند قایدی قرارداد دارد و فروشی نیست، اما زمانی که متوجه شدند بدون پول در نقل‌وانتقالات نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، سیاست خود را تغییر داده و با باشگاه خواهان قایدی وارد مذاکره شدند. این مسئله در ابتدا با فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره در میان گذاشته شد. سرمربی استقلال اعلام کرد که با جدایی قایدی مخالف است، اما اگر با انتقالش چند بازیکن خوب جذب شوند، مخالفتی ندارد.

زمانی که احمد مددی، مدیرعامل استقلال راهی امارات شد، مذاکراتی با مدیران شباب الاهلی امارات انجام داد، اما هیچ توضیحی در خصوص روند مذاکرات نداد. با بازگشت مددی به ایران، مجیدی اعلام کرد که به او گفته‌اند انتقال قایدی منتفی شده است.

هواداران استقلال نیز با این جمله تصور کردند که ستاره تیم‌شان در این تیم ماندنی است، اما وقتی پست قایدی را دیدند، این سوال برایشان پیش آمده که وقتی اعلام شده انتقال این بازیکن منتفی شده، چطور یکباره عکس این اتفاق رخ داده است؟

در ماجرای جدایی قایدی، از سوی باشگاه استقلال با هواداران صادقانه رفتار نشد. وقتی پازل‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم اینگونه نتیجه‌گیری می‌شود باشگاه استقلال برای اینکه دستش در نقل‌وانتقالات بازتر شود و رقم‌ها را کمی بالا ببرد، مجبور به فروش قایدی شد. از نظر حرفه‌ای، اشکالی ندارد باشگاهی از طریق فروش بازیکن درآمدزایی کرده و بخشی از مشکلاتش را حل کند، اما عدم اطلاع رسانی، پنهان‌کاری و صحبت‌های ضد و نقیض درباره جدایی قایدی، نشان می‌دهد استقلالی‌ها با هواداران‌‌شان صادق نبودند. در واقع می‌توان گفت بیچاره هوادار که به بازی گرفته شد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها