کد خبر : 66990

علت رسمی نشدن قرارداد علی نعمتی و پرسپولیس در روز گذشته مشخص شد

علت رسمی نشدن قرارداد علی نعمتی و پرسپولیس در روز گذشته مشخص شد

مدیر برنامه های علی نعمتی توضیحاتی در رابطه با دلیل رسمی نشدن قرارداد این بازیکن ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، علی نعمتی مدافع تیم فوتبال شهرخودرو که انتظار می رفت روز یکشنبه قراردادش با پرسپولیس نهایی بشود، دیروز هم به دلیل خط خوردگی در برگه فسخش با باشگاه شهرخودرو نتوانست پرسپولیسی شود.

او پس از پایان جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی که در کنار مدیر برنامه هایش ایستاده بود، در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، اینطور در رابطه با مشکل ایجاد شده حرف زد:« همه کارها انجام شده ولی توضیحات کوچکی است که مدیر برنامه های من توضیح می دهند.»

مدیر برنامه های این بازیکن سپس ادامه داد:« متاسفانه در برگه فسخ قرارداد خط خوردگی کوچکی وجود داشت. ولی مشکلی نیست. تمام کارها تمام شده است و فردا به طور قطعی کار تمام می شود. چیز خاصی نیست. چون این فسخ حتی ثبت هیئت فوتبال خراسان هم شد و مهر زدند. تمام شده است. ان شاالله فردا صبح خط خوردگی برداشته می شود و قرارداد ثبت می شود. قرارداد ثبت شده است.

مدیر برنامه های علی نعمتی سپس در واکنش به این سوال که آیا او امروز (دوشنبه) در تمرین پرسپولیس شرکت می کند یا خیر، توضیح داد که یحیی گل محمدی گفته شرکت نکند.

سوال بعدی از مدیر برنامه های علی نعمتی این بود که آیا امکان دارد این بازیکن پرسپولیسی نشود، که او با تاکید در واکنش به این سوال ضمن نشان دادن برگه فسخ علی نعمتی بیان کرد: نه هیچ امکانی ندارد که ایشان پرسپولیسی نشود. این برگه فسخ آقای نعمتی است که مهر شهر خودرو و هیئت فوتبال استان خراسان را هم دارد. شما علی نعمتی را پرسپولیسی بدانید.

او در واکنش به 2 سوال بعدی که مدت قرارداد چقدر است و اینکه آیا رضایتنامه را خود بازیکن گرفته است، توضیح داد: قرارداد 2 ساله تنظیم شده است. فسخ قرارداد شد و مبلغی پرداخت شد. باشگاه شهرخودرو و شخص آقای حمیداوی اما خیلی کمک کردند.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها