کد خبر : 66933

فردا بمب استقلال منفجر می شود؟

فردا بمب استقلال منفجر می شود؟

آیا استقلال فردا از بمب‌های نقل و انتقالاتی‌اش رونمایی خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، استقلال که در شروع فصل نقل و انتقالات هیچ حرکت خاصی انجام نداده بود، حالا و در طول 2 روز گذشته یکی از فعالترین تیمها در بازار بوده و نه تنها قرارداد بازیکنانی مثل آرش رضاوند و سیاوش یزدانی را تمدید کرده بلکه با نفراتی نظیر زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده، عارف آقاسی، محمدرضا آزادی و علیرضا رضایی به توافق رسیده است.

هواداران استقلال، البته هنوز منتظر رونمایی از خریدهای بزرگ تیمشان هستند. در طی روزهای اخیر نام بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، سجاد شهباززاده، لوسیانو پریرا، محمدرضا حسینی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی و ابوالفضل جلالی به عنوان گزینه‌های مورد نظر فرهاد مجیدی مطرح شده و استقلالی‌ها امیدوارند نفرات سرشناس این فهرست را در تیم محبوبشان ببینند.

در چنین شرایطی، اخبار غیررسمی حاکی از توافق استقلال با 2 بازیکن سرشناس است. توافقی که در محلی خارج از باشگاه استقلال صورت گرفته و احتمالا فردا باید منتظر رونمایی از این نفرات و انفجار بمب‌های استقلال باشیم.

حالا باید منتظر ماند و دید که استقلال، فردا هم مثل امروز روز شلوغی را در بازار نقل و انتقالات پشت سر خواهد گذاشت و می‌تواند هوادارانش را راضی کند یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها