کد خبر : 66931

مهدی شیری قول جبران داد

مهدی شیری قول جبران داد

مهدی شیری هم پس از وحید امیری دومین بازیکنی بود که قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد.

به گزارش خبرورزشی ، مهدی یکتا مدافع راست پرسپولیس به مدت دو سال دیگر با سرخ ها تمدید کرد تا به تمام حرف و حدیث ها پایان دهد. با مهدی شیری دقایقی گفت و گو کردیم که در زیر می خوانید:

قبل از هرچیز یک سئوال ویژه داریم و می خواهیم یک جواب دلی بدهی. چه شد قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی؟

دلی باید بگویم که هواداران، مربیان، همبازیانم و جو رختکن پرسپولیس را خیلی خیلی دوست دارم و نمی توانم از آن دل بکنم. الان هم یک احساس فوق العاده خوشآیند دارم.

مثل اینکه دو ساله بستی؛ درست است؟

بله، مذاکره خیلی خوبی با آقایان سمیعی و شکوری داشتیم که در نهایت به این قرارداد 2 ساله انجامید. امیدوارم بتوانم در بهترین تیم تاریخ باشگاهی ایران بازیکن مؤثری باشم!

بهترین تیم تاریخ ایران؟

 بله، تیمی که توانسته است 5 مرتبه متوالی قهرمان ایران شده و دو بار به فینال آسیا برسد بهترین تیم باشگاهی است. این فقط یک حرف یا ادعا نیست و خوشحالم عضو کوچکی از چنین تیم بزرگی هستم.

چرا زودتر تمدید نکردی؟

مشکلی نبود. من هفته گذشته با مدیران باشگاه و همین طور مربیانم تماس گرفته و گفته بودم انشالله بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی قراردادم را تمدید می کنم و همین کار را کردم.

سید جلال حسینی چه قدر در تمدید قراردادت مؤثر بود؟

آقا سید که تاج سر و بزرگ تر ماست. گفتم که سرمربی، مربیان و همبازیان و هوادران پرسپولیس را دوست دارم و همه و همه این عزیزان عاملی بودند که بمانم و به این موضوع هم افتخار می کنم.

به عنوان سئوال آخر چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟

بعد از تمدید قرارداد دم در باشگاه به همکاران شما هم گفتم که من به تیم پرسپولیس و هوادارانش به خاطر فینال لیگ قهرمانان آسیا مدیون هستم و می خواهم جبران کنم. امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم در مسابقات پیش رو کمک کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها