کد خبر : 66930

چرا عالیشاه از پرسپولیس دلخور شد؟

چرا عالیشاه از پرسپولیس دلخور شد؟

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه تست کرونایم مثبت شده بود، دیر برای تمدید آمدم و مشکل مالی نبود.

به گزارش باشگاه پرسپولیس ، امید عالیشاه پس از تمدید قرارداد دو ساله اش با پرسپولیس اظهار داشت: باعث غرور و مباهات است که نزدیک به دو دهه پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه فصل قبل کمی نیمکت نشین بود و در ادامه به ترکیب اصلی رسید، گفت: من خوشحال می‌شوم که بتوانم حتی یک ذره هم که شده به تیم کمک کنم، اما بازیکنی که بگوید از نیمکت نشینی خوشحال است، مطمئن باشید، دروغ گفته است. من هم ناراحت بودم. الان هم تا زمانی که در پرسپولیس باشم، تمام تلاشم را می کنم.

هافبک پرسپولیس در مورد لیگ قهرمانان آسیا و اینکه دوباره به فینال می‌رسید، عنوان کرد: نمی‌شود از الان در مورد فینال و قهرمانی صحبت کرد. فعلا با استقلال تاجیکستان بازی داریم و می‌دانیم که چقدر سخت است. البته کادرفنی آنها را آنالیز کرده است و وقتی این بازی را ببریم به مراحل بعد فکر می‌کنیم.

عالیشاه در مورد شرایط پرسپولیس و جذب بازیکنان گفت: خیلی مهم است که استخوان بندی تیم حفظ شود. بازیکن می‌آید و می‌رود و پیاده و سوار می‌شوند. پرسپولیس قطار در حال حرکت است و در این بین خیلی‌ها هم به آن سنگ می‌زنند.

وی ادامه داد: از تلاش‌های احمد نوراللهی، حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو هم تشکر می‌کنم که در گرما و سرما پای تیم ماندند. من شاهد بودم که حسین با مچ پای مصدوم چطور زحمت کشید و احمد هم ۱۰ هفته با کمر درد بازی کرد، در حالی که شاید خیلی‌ها با آن درد نتوانند راه هم بروند. البته فکر نمی‌کنم شهریار قطعی شده باشد.

هافبک پرسپولیس در مورد رقم‌های نجومی که برای قرارداد او مطرح می‌شد، تاکید کرد: یکسری مبالغ ۱۰، ۱۲ میلیاردی مطرح شد که با عقل جور در نمی‌آمد. قرار بود یک سفر خارجی بروم که تست کرونایم مثبت شد و به خاطر اینکه دوستان نگران نشوند، دیرتر آمدم. من با پرسپولیس مشکل مالی نداشتم و نخواهم داشت.

عالیشاه در مورد اینکه رضا دهقانی آمده و تداخل پست با او دارد و احتمال اینکه تغییر پست بدهد وجود دارد یا خیر، گفت: من دفاع راست هم بازی کرده‌ام و با توجه به نیاز سرمربی در هر پستی حتی غیر تخصصی هم باشد، بازی می‌کنم.

وی در مورد اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشت یا خیر، گفت: خیر پیشنهادی نداشتم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها