کد خبر : 66925

امیدواری به بازگشت احمد نوراللهی

امیدواری به بازگشت احمد نوراللهی

یحیی گل محمدی درحالی که مدیران باشگاه و هواداران پرسپولیس از دست احمد نوراللهی شاکی هستند از خرید جدید الاهلی امارات دفاع می‌کند!

به گزارش خبرورزشی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه بعد از جدایی نوراللهی بیانیه‌ای داد و بیان کرد که با درخواست مالی این بازیکن موافقت کرده است اما این بازیکن از تیم جدا شد، گفت: فقط این را بگویم اگر پول داشتیم احمد می‌ماند.

نتوانستیم حداقل کار تسویه حساب فصل گذشته را انجام بدهیم. احمد دوست داشت بماند، اما وضعیتی که در باشگاه هست فشار می‌آورد. احمد ۸-۷ سال زحمت کشید و ۸-۷ جام برای باشگاه آورد. نمی‌توانیم بازیکنی که قرارداد ندارد را مجاب کنیم که با ما قرارداد ببندد. این حق اوست که برای تیم بعدی‌اش تصمیم بگیرد. حق‌اش بود که بعد از این عملکرد خوب به فکر آینده‌اش باشد و لژیونر شود و از نظر مالی هم شرایط بهتری پیدا کند. نمی‌توانیم به نوراللهی خرده بگیریم که چرا این کار را کرد. او بازیکن آزاد بود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. دعای ما پشت سر نوراللهی است، حالا دنبال جایگزین هستیم و با همین نفرات راه را ادامه بدهیم.

ماجرا چیست؟؛ شاید بسیاری از طرفداران پرسپولیس پس از شنیدن صحبت های جدید سرمربی سرخپوشان این سئوال را از خود پرسیدند که چرا؟

لطفا تعجب نکنید اما یحیی گل محمدی به فکر بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس زمانی که مهدی ترابی به آن شکل عجیب و پس از فسخ قرارداد یک طرفه با این تیم راهی قطر شد ارتباطش را با این بازیکن حفظ کرد.

جالب آن که پس از جدایی مهدی ترابی و سفر پرسپولیس به قطر برای بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

مهدی ترابی به دلیل قوانین قطر در قرنطینه بود و با وجود آن که مدت قرنطینه اش در دوحه به پایان رسیده بود به همین دلیل نتوانست به اردوی پرسپولیس بیاید و با کادرفنی و همبازیان سابق خود دیدار و گفت‌و گو کند.

ترابی اما تلفنی با گل محمدی صحبت کرد. در ادامه هم این بازیکن پس از ناکامی در لیگ ستارگان قطر با تماس تلفنی سرمربی پرسپولیس به این تیم برگشت و تا کنون نیز عملکرد موفقی داشته است.

حالا یحیی گل محمدی می خواهد از همان فرمول استفاده کند. سرمربی پرسپولیس شاید پیش بینی می کند احمد نوراللهی هم در فوتبال امارات دوام نیاورده و بخواهد درآینده ای نزدیک این هافبک ملی پوش را به ایران برگرداند بنابراین رابطه خودش با این بازیکن را ولو به خاطر مدیران باشگاه خراب نکرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها