کد خبر : 66910

شهریار مغانلو از دست پرسپولیس پرید / فرشاد احمدزاده نزدیک به سپاهان

شهریار مغانلو از دست پرسپولیس پرید / فرشاد احمدزاده نزدیک به سپاهان

شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده در آستانه پیوستن به تیم فوتبال سپاهان قرار دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان فعالیت نقل و انتقالاتی خود را در سکوت خبری پیگیری می‌کند. ساکت مدیرعامل این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر نویدکیا برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال است.

شنیده می‌شود شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و فرشاد احمدزاده بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان در رادار طلایی پوشان اصفهانی قرار دارند و توافقات خوبی هم با این بازیکنان صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این ۲ بازیکن به سپاهان می‌پیوندند.

شهریار مغانلو با باشگاه سانتا کلارا پرتغال قرارداد دارد و این باشگاه مبلغ بالایی را برای انتقال این بازیکن به صورت دائم به پرسپولیس درخواست کرده است و با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت توان پرداخت چنین مبلغی را ندارند به همین علت گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها از جذب این بازیکن منصرف شده اند.

باشگاه سانتاکلارا درخواست ۵۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت نامه به همراه معاوضه مغانلو با محبی را به سپاهان پیشنهاد داده که این درخواست با موافقت باشگاه سپاهان همراه شده است.

علاوه بر این، فرشاد احمدزاده هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان مورد توجه محرم نویدکیا قرار دارد و شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکن بعد از فینال جام حذفی با ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به توافق نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در روز‌های آینده احمدزاده با طلایی پوشان اصفهانی قرارداد می‌بندد.

سجاد شهباززاده آقای گل لیگ برتر و مهاجم فصل گذشته سپاهان که مد نظر گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار دارد، با پیشنهاد بالایی از سوی سپاهانی‌ها مواجه شده است و به نظر می‌رسد او در اصفهان بماند و فصل آینده هم پیراهن طلایی پوشان را بپوشد.

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان هم قراردادش با این تیم اصفهانی به پایان رسیده است، اما شنیده می‌شود این بازیکن هم با مدیران سپاهان به توافق رسیده و به زودی قراردادش را تمدید می‌کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها