کد خبر : 66902

چرخش نظر فرهاد مجیدی در مورد مدافع استقلال

چرخش نظر فرهاد مجیدی در مورد مدافع استقلال

پیش از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت محمد دانشگر را به دلیل درگیری با برخی بازیکنان تیمش به این رقابت نبرد. دلیل فرهاد مجیدی در آن برهه انضباطی بود و سرمربی استقلال نیز بارها به این موضوع تأکید کرد که علت حذف نام دانشگر از لیست بازیکنان آسیایی استقلال بی‌توجهی این بازیکن به مسائل اخلاقی است.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از آن تصمیم بسیاری براین باور بودند که اگر مجیدی در استقلال بماند، دانشگر دیگر جایی در این باشگاه ندارد اما هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر شدیم وضعیت دانشگر با استقلال نیز تغییر کرد و حتی سرمربی استقلال بعد از مصدومیت عارف غلامی به ناچار این بازیکن را به ترکیب اصلی تیمش بازگرداند.

با این وجود پیش‌بینی می‌شد که مدافع مغضوب در لیست نهایی استقلال برای فصل آتی قرار نگیرد اما این روزها خبر از تمایل مجیدی به ادامه همکاری با محمد دانشگر به گوش می‌رسد؛ مدافعی که گفته می‌شد تماس‌هایی با یحیی گل‌محمدی نیز برقرار کرده و حتی برای تیم رقیب سیگنال‌های مثبت ارسال کرده است.

بعید نیست ماجرای تماس دانشگر با گل‌محمدی نیز یکی از دلایل تغییر موضع سرمربی استقلال و دیگر تصمیم گیران استقلال نسبت به این بازیکن باشد اما باید توجه داشت که دانشگر با استقلال قرارداد دارد و چنانچه استقلال بخواهد این مدافع را در لیست خروج قرار دهد باید از لحاظ مالی با او به توافق نهایی برسد و بعد از تسویه حساب مالی نام این بازیکن را در لیست خروجی‌ها قرار بدهد.

در واقع در شرایط عادی دانشگر همچنان بازیکن استقلال محسوب می‌شود و نیاز به تمدید قرارداد او با استقلال وجود ندارد. البته باید به این موضوع هم توجه داشت که بعد از اعلام مجیدی برای تداوم حضور دانشگر در استقلال، این بازیکن هرگز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و درباره اینکه به ماندن در استقلال تمایل دارد یا خیر، هیچ صحبتی به میان نیاورده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها