کد خبر : 66863

کار انتقال مهدی قایدی از استقلال به الاهلی را تمام شده بدانید

کار انتقال مهدی قایدی از استقلال به الاهلی را تمام شده بدانید

گفته می شود مسئولان استقلال و شباب الاهلی امارات برای انتقال مهدی قایدی به توافق رسیده اند.

به گزارش ورزش سه، طی روزهای گذشته بحث انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده است. مهاجم آبی ها که تا سال 1402 با استقلال قرارداد دارد، با پیشنهادهایی از تیم های خارجی مواجه شده اما جدایی او منوط به رضایت باشگاه ایرانی است. از اینرو مسئولان استقلال نیز به دنبال آن هستند تا از انتقال قایدی درآمدزایی کنند و در شرایطی که با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کنند، از پولی که به دست می آورند در جاهای دیگر هزینه کنند.

از این رو با توجه به اینکه پیشنهاد مالی شباب الاهلی امارات از تمام تیم های خارجی خواهان قایدی بهتر بود، مدیران استقلال با اماراتی ها وارد مذاکره شدند و به نظر می رسد به توافقاتی نیز دست یافته اند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها برای بازدید از امکانات کمپ الوصل امارات برای برپایی اردو به دوبی سفر کرده، با یک تیر دو نشان زده و مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشته است.

در این خصوص گفته می شود عصر دیروز آخرین دور مذاکره استقلال و شباب الاهلی برگزار شده و در این جلسه دو طرف به توافقاتی رسیده اند. مبلغی که طرف اماراتی برای پول رضایتنامه قایدی پیشنهاد داده بود، عدد بالایی نبود و به همین خاطر استقلالی ها خواهان دریافت پول بیشتری شدند. به همین خاطر گفته می شود در مذاکرات عصر روز گذشته اماراتی ها مبلغ شان را افزایش دادند و توانستند رضایت احمد مددی و هیات مدیره استقلال را در این خصوص بگیرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها