کد خبر : 66844

چالش بزرگ پیش روی گزینه اصلی گل محمدی

چالش بزرگ پیش روی گزینه اصلی گل محمدی

انتقال علی نعمتی به پرسپولیس همچنان در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد.

به گزارش ورزش سه ، سرخپوشان پایتخت در حالی پای به فصل نقل و انتقالات گذاشته‌اند که باتوجه به جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین شرایط فهرست نفرات این تیم، جذب مدافع میانی در دستور کار مدیران باشگاه قرار داشت.

یحیی گل‌محمدی نام چهار نفر را به عنوان مدافعان موردنظر در اختیار باشگاه قرار داد که در صدر آنها اسم علی نعمتی دیده می‌شد؛ بازیکنی که سابقه کار زیر نظر یحیی را دارد و فصل گذشته نیز مورد توجه او قرار داشت.

با این حال قراردادی که نعمتی با شهر خودرو داشت، سنگ بزرگی برای انتقال این بازیکن محسوب می‌شد. این مدافع ۱۸۵ سانتی متری دو هفته پیش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و مذاکرات خود را انجام داد و به توافق نیز رسید اما مسئله صدور رضایت‌نامه بود.

علی نعمتی آن روز از مدیران شهرخودرو خواست تا با جدایی اش موافقت کنند اما مهدی رحمتی اعلام کرد تا زمانی که او باشد «هیچ بازیکنی» از تیمش جدا نمی‌شود. اما آنچه رقم خورد با خواسته رحمتی متفاوت بود؛ نعمتی نظر حمیداوی را جلب کرد و نامه رضایت نامه را با نامه مالک باشگاه گرفت.

او دوباره به باشگاه رفت و مدیربرنامه اش گفت که این بازیکن تمام زندگی اش را فروخته تا به پرسپولیس برود. اما در شرایطی که تصور می‌شد همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده، هیئت فوتبال مشهد به عنوان نهادی که خود را مالک پدیده می‌داند، وارد ماجرا شد و با جدایی مخالفت کرد.

هیئت فوتبال مشهد اعتقاد دارد علی رغم صدور حکم دادگاه به سود مالکیت حمیداوی، همچنان آنها تصمیم گیر درباره باشگاه هستند و انتقال مالکیت به حمیداوی انجام نشده است و به همین خاطر فقط امضای جواد وطن‌خواه سرپرست باشگاه وجاهت قانونی دارد.

پرسپولیسی‌ها که تنها یک طرف را پیش روی خود می‌دیدند، حالا با طرف دیگری هم مواجه هستند. پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌خواهد خود را درگیر یک پرونده تازه کند و به همین دلیل برای جذب نعمتی دست نگه داشته تا شاید در روزهای آینده گره این ماجرا باز و سرلیست یحیی پرسپولیسی شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها